|
De Offtopic Thread #4 (pg. 314)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| Ik moet gaan werken en ik heb geen kloten goesting :whip: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Nasr
d'office ket! :eyes:
Moeste gij trouwens dan niet al lang aan het maffen zijn? Ik was serieus blij dat ik in mijn bed kost kruipen zenne. |
Verdoemme jing, daar verdoemme nog lang staan paljassen aan de rondpunt eer ons pa daar was, ne minuut of 20. Rond de 4e uit men bedde gerold ^^
edit: vrij donkere set trouwens van diggers ? Paar dikke acid plakken gehoord oek bij beide :toocool: |
|
|
| Nasr |
:tongue2 :clown:
Was eigenlijk wel te verwachten, je arme vader werd op een onmenselijk vroeg uur voor een zondagmorgen uit zijn bed gerukt.:p Dat komt ervan als je voor het laatste uur wilt doorgaan. :toothless
Man man man, hele dikke acid platen gehoord. Wat een avond weeral, vooral Isis was een verrassing! |
|
|
| Vishnu |
In de Ché die eind september te koop zal zijn, komt een uitgebreid interview met niemand minder dan Regi Penxten. Vanaf nu kunnen vragen van lezers worden verstuurd (kijk op http://www.che.be/uvraagtwijdraaien/index.php) en als uw vraag origineel genoeg bevonden wordt, wordt deze aan hem voorgelegd en win je 25 euro. Ik ben er vrij zeker van dat er velen hier in staat zijn een mooie vraag te formuleren.
Zonder dank :) |
|
|
| Real |
Ik heb PATRICK JUMPEN aan het werk gezien in de Free Record Shop in Eeklo. :wtf:
Wat een zielige bedoening. (we hebben wel zijn gesigneerde single gekocht) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Real
Ik heb PATRICK JUMPEN aan het werk gezien in de Free Record Shop in Eeklo. :wtf:
Wat een zielige bedoening. (we hebben wel zijn gesigneerde single gekocht) |
Laat mij zo'n dingen eens op voorhand weten. Da is nu eens ne kerel die ik vollenbak in zijn marginaal mongolenbakkes wil uitlachen. |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Xilver
Laat mij zo'n dingen eens op voorhand weten. Da is nu eens ne kerel die ik vollenbak in zijn marginaal mongolenbakkes wil uitlachen. |
zaterdag 15 september 2007
van 19:00 tot 21:00
Patrick & Dion
kidsbal Burgemeester van Antwerpen Patrick Janssen
Antwerpen (B)
http://www.patrickjumpstyle.com/
Graag een filmpje erbij. Dank u. |
|
|
| Real |
Je krijgt nog een kans.
 |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by MikeVee
zaterdag 15 september 2007
van 19:00 tot 21:00
Patrick & Dion
kidsbal Burgemeester van Antwerpen Patrick Janssen
Antwerpen (B)
http://www.patrickjumpstyle.com/
Graag een filmpje erbij. Dank u. |
Altijd wel gedacht dat Patje stiekem een jumper was :stongue: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by MikeVee
zaterdag 15 september 2007
van 19:00 tot 21:00
Patrick & Dion
kidsbal Burgemeester van Antwerpen Patrick Janssen
Antwerpen (B)
http://www.patrickjumpstyle.com/
Graag een filmpje erbij. Dank u. |
Kzit dan just in Amerika, slaagt tegen :( |
|
|
| Xilver |
Kut territory restriction op Beatport!
Ze willen m'n geld niet voor bepaalde platen, dus ben ik genoodzaakt van ze in het illegale circuit te zoeken, tjah... |
|
|
| Rhand |
| Deadmau5 wordt toch als deadmaus uitgesproken hé? Derjust diene Tiesto hem als Deadmau five horen uitspreken :rolleyes: |
|
|
|
|