|
De Offtopic Thread #4 (pg. 68)
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
Ik ga maar ns m'n ceedee-muur uitmesten...da's iig betere bezigheid :eek:
[edit] ik doelde eerder op de thread-diggers en Poll-starters maar goed... De zon schijnt..tis EL-Cid week in Leiden (introweek studenten) dus mijn pret kan niet op :D |
|
|
| Devilex |
Laat die gast toch eens doen, ignore zijn posts dan gewoon.
Al diegenen die tot vervelens toe commentaar op hem hebben en er op reageren irriteren me 100 keer meer.
Iedere keer als ik eens kom kijken krijg ik dezelde onzin voorgeschoteld |
|
|
| Push2005 |
Lol, post deleted Config ?
Zal ik u reminden aan wie het vandaag uitlokte tegen Loraine... Iets in de zin van "Ach mens, zaag niet zo". Beetje 'Itchy' lijkt me ;) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by ConFig
ge moogt mij bannen ze :p als ge push en christina ook maar bant dan :) |
Iets tegen christina? Ik bedoel, het loopt hier al ni dik gezaaid van het vrouwelijke geslacht, en gij gaat der nog e schepke bovenop doen :whip: :whip:
Push, oké, we weten allemaal dat hij een Mark-Norman-spamhoer is :mad:
;) |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Push2005
Lol, post deleted Config ?
Zal ik u reminden aan wie het vandaag uitlokte tegen Loraine... Iets in de zin van "Ach mens, zaag niet zo". Beetje 'Itchy' lijkt me ;) |
voor ge weer begint te whinen.. anders komen er toch weer stomme opmerkingen.
Jah en ik reageerde zo ja.. omdat ik deze keer die opmerking echt misplaatst vond, Loraine durft soms eens off topic te gaan in een topic , en dat weet ze zelf ook wel denk ik, maar om dan direct een verwijt te gooien naar mij omdat ik eens effe doorga over die laptop in mijn kamer (ON TOPIC) dat zou niet kunnen.. bovendien vond ik niet echt plezant van Loraine dat ze zo opeens compleet anders moet doen tegen me.. en daarom reageerde ik zo ja: mijn excuses.
maar van al die keren dat gij belachelijk reageerde gaan we niet praten zeker ;) :o :o é ventje ;) |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Iets tegen christina? Ik bedoel, het loopt hier al ni dik gezaaid van het vrouwelijke geslacht, en gij gaat der nog e schepke bovenop doen :whip: :whip:
|
beetje met een ander zijn privéleven gaan lachen op een forum vind ik niet echt plezant nee. |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by ConFig
voor ge weer begint te whinen.. anders komen er toch weer stomme opmerkingen.
Jah en ik reageerde zo ja.. omdat ik deze keer die opmerking echt misplaatst vond, Loraine durft soms eens off topic te gaan in een topic , en dat weet ze zelf ook wel denk ik, maar om dan direct een verwijt te gooien naar mij omdat ik eens effe doorga over die laptop in mijn kamer (ON TOPIC) dat zou niet kunnen.. bovendien vond ik niet echt plezant van Loraine dat ze zo opeens compleet anders moet doen tegen me.. en daarom reageerde ik zo ja: mijn excuses.
maar van al die keren dat gij belachelijk reageerde gaan we niet praten zeker ;) :o :o é ventje ;) |
Ey hoerenloper! Val es dood! Luc is 80 ziljard cooler dan gij ooit zult zijn! Ask u tegenkom krijgde een pets in uw gezicht :whip: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by ConFig
Loraine durft soms eens off topic te gaan in een topic |
Shame on her! Zoiets verdient niet beter dan dood-door-een-der-Dark-apostle's-marteltuigen!
Oh wacht... Ik heb dat ook soms voor :haha: |
|
|
| Tiger777 |
| en wtf is er met het lettertype van TA gebeurd? |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Ask u tegenkom krijgde een pets in uw gezicht :whip: |
lol, dat hebben we al eens eerder gehoord he stoere macho ;) |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Tiger777
en wtf is er met het lettertype van TA gebeurd? |
Hoeda? Das toch nog altijd hetzelfde |
|
|
| mellow_head |
| Phortastic, ge moet ni doen alsof ConFig uw pottervriendje is. |
|
|
|
|