|
De Offtopic Thread #4 (pg. 276)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Zehra
bijna lang weekend \o/ |
:cool: |
|
|
| Zehra |
woohoo  |
|
|
| Synthesia |
Computermagazine Netwerk stopt ermee :(
| quote: | | Netwerk stopt ermee. Een zeer moeilijke advertentiemarkt dwong ons de handdoek in de ring te gooien. De Persgroep Publishing heeft de afgelopen jaren op talloze manieren geprobeerd om het blad leefbaar te houden. Ook pogingen om andere uitgevers warm te maken voor het blad, zijn helaas mislukt. Wij willen jullie allemaal nog eens hartelijk bedanken voor de hartverwarmende reacties op dit spijtige nieuws. |
|
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Computermagazine Netwerk stopt ermee :( |
Whooptidoo. Nu da ander amateurbladje, de Clickx, en we zijn misschien verlost van al die veertigers die denken dat ze iets van computers afweten. |
|
|
| Synthesia |
| Mja, was toch een redelijk deftig pc-blad. De kwaliteit ervan vond ik een paar jaar geleden toch stukken beter maar ik denk niet dat er iets beters in de plaats was dan dit in Belgie. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Xilver
Whooptidoo. Nu da ander amateurbladje, de Clickx, en we zijn misschien verlost van al die veertigers die denken dat ze iets van computers afweten. |
Tijd voor TCX-Magazine ! |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Xilver
Whooptidoo. Nu da ander amateurbladje, de Clickx, en we zijn misschien verlost van al die veertigers die denken dat ze iets van computers afweten. |
idd, da boekje was geen PC-magazine maar eerder een boekje vol gadgets. En meestal trokken hun vergelijkende testen ook op niet veel... PC Magazine ftw:) |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Mja, was toch een redelijk deftig pc-blad. De kwaliteit ervan vond ik een paar jaar geleden toch stukken beter maar ik denk niet dat er iets beters in de plaats was dan dit in Belgie. |
², kga et tog missen, van in 1999 trouwe abonnee geweest, vond het altijd entertaining om te lezen, al was er soms wel een mindere maand bij natuurlijk :)
kdenk ni dak mij nog op een ander pc magazine ga abonnere.. weet ni direct iets in mijn smaak.. ik hou wel van gadgets :D |
|
|
| domineesje |
| quote: | Another Chance To Win A Cd :P
Release Date: 14/05/2007 --- Genre: TECHNO
Especially for the Rotationz forum members, MB Elektronics & N.E.W.S. are offering a copy of this cd!
Subscribe to our forum & post your nickname here!
http://www.rotationz.be/forum/
----- Competition runs till 16/05/07. Good luck! ----- |
|
|
|
| Jasperovitsj |
| Beetje reclame maken voor het Rotationz forum? :p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Beetje reclame maken voor het Rotationz forum? :p |
eens een spammer altijd een spammer he :toothless
age of love huplaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|