Verkiezingen (Tweede Kamer) vandaag in Olland; ben benieuwd wat de uitslag zal zijn en tot welke regeringsformatie het ditmaal gaat leiden :nervous:
Zal vast wel weer een Kabinet Playmobile (Balkenende) worden als ik zo naar de peilingen kijk :(
Xilver
quote:
Originally posted by Loraine
Verkiezingen (Tweede Kamer) vandaag in Olland; ben benieuwd wat de uitslag zal zijn en tot welke regeringsformatie het ditmaal gaat leiden :nervous:
Zal vast wel weer een Kabinet Playmobile (Balkenende) worden als ik zo naar de peilingen kijk :(