|
De Offtopic Thread #4 (pg. 279)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
Gringo van Temptation Island 
Die kerel verdient zijn eigen tv-programma :D |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Gringo van Temptation Island 
Die kerel verdient zijn eigen tv-programma :D |
Die kerel verdient een bitchslap op zijne belachelijke margismoel. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| ik denk dat ik samen met de rest van VT4 kijkend Vlaanderen strike lag :haha: :stongue: :haha: |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ik denk dat ik samen met de rest van VT4 kijkend Vlaanderen strike lag :haha: :stongue: :haha: |
kk, what happened? :tongue2 |
|
|
| Transfusion |
| Vertel mss ne keer wat er gebeurd is met gringo? Heb vandaag niet kunnen zien :( |
|
|
| Eagle` |
| talk to the hand ! :stongue: :stongue: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Vertel mss ne keer wat er gebeurd is met gringo? Heb vandaag niet kunnen zien :( |
moeilijk uit te leggen zo, ge moet het gewoon zelf gezien hebben :haha:
gewoon zondagavond naar de herhaling zien ;) |
|
|
| Bertn |
| Hij komt nog niet tot aan mijn knieën! |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ik denk dat ik samen met de rest van VT4 kijkend Vlaanderen strike lag :haha: :stongue: :haha: |
idd :haha: |
|
|
| Haroddin |
| Zoo marginaal, ma zoooo marginaal, 'k schaam me om een West-Vlaming te zijn... Al een geluk dat er een beter programma na kwam, is wss de enige keer dat ik der een stuk van gezien heb :p |
|
|
| The_G0dfather |
| haha, gringo, representing West-Vlaanderen in Bel & NL :D |
|
|
|
|