|
De Offtopic Thread #4 (pg. 239)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
Examens en/of thesis vind ik anders wel een geldig excuus. ;)
En Belgian Bonzai, what drugs are you on? :D |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by FredNova
inderdaad, daar was geen kat en je zag dat het hem niet aanstond
|
da was echt jammer, want toen draaide hij geweldig :crazy:
| quote: | | maar voor het september is zal PvD al in Belgenland gespeeld hebben dit jaar ;-) |
i will quote you on that :p
hoewel ik moet zeggen dat de PvD van tegenwoordig ook niemeer is wat het geweest is. Zen set op nature one en andere recente setjes dak heb gehoord vielen toch wa tegen. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FredNova
inderdaad, daar was geen kat en je zag dat het hem niet aanstond
maar voor het september is zal PvD al in Belgenland gespeeld hebben dit jaar ;-)
btw: Ferry heeft vorig jaar zelf gevraagd om op 20y Illusion te draaien... |
haha Tomorrowland :wtf: |
|
|
| domineesje |
| fred .... :conf: wrm zeg je dat nu? |
|
|
| FredNova |
wat?
Ik zeg PvD zal voor september al in ons land te zien zijn.
En Armin ook, Tiësto ook, Ferry ook, Markus ook,... (en ga zomaar door)
We zijn gewoon rotverwend :rolleyes: |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by FredNova
wat?
Ik zeg PvD zal voor september al in ons land te zien zijn.
En Armin ook, Tiësto ook, Ferry ook, Markus ook,... (en ga zomaar door)
We zijn gewoon rotverwend :rolleyes: |
En toch zijn er nog schepsels die durven te zeggen dat er te weinig trance in België is. Ik zeg u: ons land is de beste locatie ter wereld. |
|
|
| TOR |
| Eigenlijk wel. Als Vlaming hebben we altijd de neiging om ons land te bekritiseren, maar als je vaak buiten de grenzen gaat merk je echt wel dat we het op vele vlakken zeer goed hebben. Ik denk dat we onze behoeften stilaan moeten beginnen te drukken, want we zijn luxebeesten geworden. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by domineesje
fred .... :conf: wrm zeg je dat nu? |
kon ierdereen toch al raden. en mochte gij da enkel weten da ge zo reageert? |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Antony
kon ierdereen toch al raden. en mochte gij da enkel weten da ge zo reageert? |
Raden =/= confirmeren
En gaat ge blijven zoeken om maar te zeiken op mij, wat heb ik u misdaan? |
|
|
| pooley |
| u "zijn" is al genoeg |
|
|
| Xilver |
Godverdoemme stop trying to be popular
Edit: ni op u eh fredje :) |
|
|
|
|