|
De Offtopic Thread #4 (pg. 293)
|
View this Thread in Original format
| Real |
Haha wat een domme pm krijg ik hier:
| quote: | hey
love your avatar.
sitting at work reading that thread where jean slapped oakey.
i saw your goofy ass tiesto avatar and starting laughing.
he looks so goofy its a trip in that picture.
people in my office were looking at me odd.
so props on that .
on a second note i read your sig, u hate americans.
im from FL.
off. |
|
|
|
| Push2005 |
off, lol.
Dat zal je leren zo onverdraagzaam te zijn |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by TOR
Geldt dat aanbod ook voor anderen? :o |
als ik nog plaats heb zal ik u ook meepakken :p
momenteel is dat wel twijfelachtig, maar kzal u dan nog wel ne pm sturen |
|
|
| FenixStyle |
| Daar bij JimTv da zijn ook pipo's... Zeggen ze tijdens GoingOut dat ze nog een duoticket weggeven voor de VIP-loge morgen bij Tiesto, en de info over hoe dat ticket te winnen, staat op Jim.be... Maar denkt ge dat daar iets terug te vinden is??? :nervous: |
|
|
| Glexx |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Daar bij JimTv da zijn ook pipo's... Zeggen ze tijdens GoingOut dat ze nog een duoticket weggeven voor de VIP-loge morgen bij Tiesto, en de info over hoe dat ticket te winnen, staat op Jim.be... Maar denkt ge dat daar iets terug te vinden is??? :nervous: |
Dat is altijd hetzelfde, ze zeggen altijd dat je platen kan winnen van Music Man, maar op die site vind ik ook nooit iets terug... :o |
|
|
| Zehra |
| waar stond hier ook alwaar die link naar da setje met nineties muziek? |
|
|
| Real |
| Best mix ever. :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Zo veel volk online, en zo weinig posts... |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Real
Haha wat een domme pm krijg ik hier: |
whot the deuce :wtf: |
|
|
| Zehra |
| thanks voor de link |
|
|
|
|