|
De Offtopic Thread #4 (pg. 112)
|
View this Thread in Original format
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by domineesje
wanneer is het dan "noemen" |
als ge iets of iemand een benaming moet geven is het noemen, bvb: ik noem jou domineesje want ik ken je echte naam niet
Maar als ge uzelf moet voorstellen ofzo is het "heten", bvb: ik heet laurens
En voor de rest om da toe te passen is het idd een beetje opt gevoel af;) |
|
|
| Tiger777 |
| ^^ bende muggenzifters :clown: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Tiger777
^^ bende muggenzifters :clown: |
Noem ons niet zo :( |
|
|
| Dj LPG |
| Amai ze weten bij id&t zeker niemeer wa ze op hun cd's moete zetten? Op de mix cd van sensation black staat er nog hardcore vanuit mijnen tijd:eek: Wel leuk om nog is terug te horen:toothless |
|
|
| eieregooie |
| Een heleboel hardcore tracks van toen, zijn inmiddels opnieuw uitgebracht onder een nieuwe naam... |
|
|
| mellow_head |
| lol Domineesje waar zijt gij naar school gewees? Da weet ik zelfs :p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by mellow_head
lol Domineesje waar zijt gij naar school gewees? Da weet ik zelfs :p |
que? ja aan een post hieruit dat ik hier deze week gezet heb, kan je het weten... maar heb er maar jaar gezeten ze, was te rebel, lol, binnenpretje |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by domineesje
was te rebel, lol, binnenpretje |
binnenpretje? geen spijt achteraf misschien?:) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Bertn
binnenpretje? geen spijt achteraf misschien?:) |
;), das waar |
|
|
| Antony |
| nu bennek kapot, om 7u lagk in men bed, om 11u deruit om fietstocht te maken met men broers. Ma tging nog bijzonder vlot eigelijk... khoop da we dit mooi weer nog wa kunnen houden, kannek opbouwen naar men WK-conditie :p |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Een heleboel hardcore tracks van toen, zijn inmiddels opnieuw uitgebracht onder een nieuwe naam... |
maar daar sleutelen ze dan toch meestal een beetje aan? Deze klonken echt volledig hetzelfde... |
|
|
| MikeVee |
| ja, die zitten dan ook in de megamix, daar hebben altijd oudere nummers in gestaan. :p |
|
|
|
|