|
De Offtopic Thread #4 (pg. 167)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
Idd kvind 't ook wel schoon.
Enkel wa veel werk. Als ik voor elke track da'k koop da moet doen, zal de inkt snel op zijn. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Zehra
allemaal verschillende kleurtjes; ziet er goed uit :) |
Ja, maar hoeveel verschillende tinten blauw kun je los van elkaar binnen enkele seconden onderscheiden? Als je 50 CD's in je mapje hebt redt je het niet meer met kleurtjes hoor ;) Zeker niet in een donkere DJ booth. |
|
|
| Zehra |
wat zou zo een cd dan wel nie kosten?
aankoop mp3
cd
inkt
afschrijving printer
je tijd die je er in steekt ... en nog dingen mss die ik ben vergeten
koop dan vinyl eh :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Zehra
wat zou zo een cd dan wel nie kosten?
aankoop mp3
cd
inkt
afschrijving printer
je tijd die je er in steekt ... en nog dingen mss die ik ben vergeten
koop dan vinyl eh :p |
Haha, mijn idee... :D
Maar idd, het ziet er mooi uit. Alleen kosten/baten-technisch voor mij niet de moeite waard. |
|
|
| Transfusion |
| quote: | Originally posted by Zehra
wat zou zo een cd dan wel nie kosten?
aankoop mp3
cd
inkt
afschrijving printer
je tijd die je er in steekt ... en nog dingen mss die ik ben vergeten
koop dan vinyl eh :p |
1,5€ beatport
0,3€ cd
Over de printer, die is veel zuiniger als onze vorige printer. Aankoop kostte ook maar een 120€ (canon pixma 5300). Bovendien wordt de inkt en printer door m'n ouders betaald.
Tijd is zoals gezegd letterlijk 1 minuut per cd. De kleur duidt trouwens het genre aan, ik heb een onderscheid gemaakt tussen 4 genres. In photoshop voor een ordelijke structuur gezorgd wat het aanpassen zeer gemakkelijk maakt.
Ik blijf erbij dat dit zeker cheaper is dan vinyl kopen, ook al reken je de printer en de inkt erbij. (je moet natuurlijk geen HP gaan kopen die inkt zuigt :x) |
|
|
| domineesje |
geen HP inkt kopen voor een HP printer
ooooooo ge gaat u nog beklagen, wacht als 1/8 weg is |
|
|
| Transfusion |
Ik heb het blijkbaar niet al te duidelijk geformuleerd.
Mijn vorige printer was een HP, de nieuwe is ne Canon die v��l minder verbruikt. :)
edit: Ook even vermelden dat ik nogal regelmatig is zelf een dvd'tje monteer, ook voor o.a. bedrijven, en dan is zo'n printer ook wel handig, dus ik gebruik het ook voor 'm'n werk' |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Ik blijf erbij dat dit zeker cheaper is dan vinyl kopen |
lol, cheap is idd het juiste woord :p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Transfusion
ook voor o.a. bedrijven, en dan is zo'n printer ook wel handig, dus ik gebruik het ook voor 'm'n werk' |
kunt ge de kosten aanrekenen aan de baas :p
slim gezien :) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Zehra
koop dan vinyl eh :p |
Das wel helemaal het laatste wat je moet doen. Waarom zou je een uitstervend medium gaan kopen? ;)
Der komt nu al een pak gewoon niet meer op vinyl uit en binnen vijf jaar wil ik wel eens zien hoe het met vinyl gesteld is. Its dying, live with it :) |
|
|
| Push2005 |
| Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk ! |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Das wel helemaal het laatste wat je moet doen. Waarom zou je een uitstervend medium gaan kopen? ;)
Der komt nu al een pak gewoon niet meer op vinyl uit en binnen vijf jaar wil ik wel eens zien hoe het met vinyl gesteld is. Its dying, live with it :) |
blijft nog altijd 't zaligste medium, no matter what |
|
|
|
|