|
De Offtopic Thread #4 (pg. 295)
|
View this Thread in Original format
| _Jedi |
^Mag er wezen!
Voor hoeveel mensen gaat dat feestje zijn?
En wat draait ge dan zoal op zo'n verjaardagsfeest? |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by _Jedi
^Mag er wezen!
Voor hoeveel mensen gaat dat feestje zijn?
En wat draait ge dan zoal op zo'n verjaardagsfeest? |
ik denk da da voor een 30 a 50 mensen zal zijn want het is een privé feestje en ik mag volledig mijn ding doen:D Tzal dus beetje een mengeling worden van trance, techno en dan mss beetje de commerciële toer opgaan, afhankelijk hoe ze reageren eh;) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
(1x) Microfoon + Statief |
Dj LPG feat. MC Super 98? :p |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Dj LPG feat. MC Super 98? :p |
denk ni da ik die ga gebruiken en als er nen onozelaar begint in te lullen zalt stekkerke rap erges anders zitten:toothless |
|
|
| Config |
| Is het nu mijn gedacht of zit er altijd dubbel zoveel volk online als de examens in de buurt zijn? :p |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Config
Is het nu mijn gedacht of zit er altijd dubbel zoveel volk online als de examens in de buurt zijn? :p |
altijd zo :) |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Config
Is het nu mijn gedacht of zit er altijd dubbel zoveel volk online als de examens in de buurt zijn? :p |
mijn examens zijn al sinds maart achter de rug:D Nu enkel nog mijn eindwerk afkrijgen... |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Vrij zwak van het KMI dat ze een tekstversie van het overzicht van april niet geven. Op de site onder waarnemingen, klimatologisch stond dat er nagenoeg altijd rond de vierde van de maand zeker op. De tabelversie is al fel genoeg zeker? |
|
|
| _Jedi |
Iemand al op de hoogte van OTV,
"The New Vision Of Dance Music" ?
Geen TMF Party of MTV Dance clip toestanden, maar kwalitatief goeie beelden en klanken van gigs met o.a. Armin Van Buuren, ATB, Ferry Corsten ...
Check it out: wwww.omgtv.net
Hier is het echt wel soms raden waar bepaalde beelden zijn opgenomen!? |
|
|
| Dev |
| quote: | Originally posted by _Jedi
Geen TMF Party of MTV Dance clip toestanden, maar kwalitatief goeie beelden en klanken van gigs met o.a. Armin Van Buuren, ATB, Ferry Corsten ...
Check it out: wwww.omgtv.net
Hier is het echt wel soms raden waar bepaalde beelden zijn opgenomen!? |
Hmm, filmpje van Paul van Dyk op allerlei gigs, not bad at all.. :crazy: |
|
|
| djcresto |
| man man dat accident op de ring. Niet eens te herkennen hoeveel slachtoffers er in de wagen zaten. :eek: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by djcresto
man man dat accident op de ring. Niet eens te herkennen hoeveel slachtoffers er in de wagen zaten. :eek: |
De kamionchauffeur had de file niet gezien. Achterlijke uitleg. Gelijk den helft van de camionneurs waarschijnlijk in een boekske zitten lezen of half aan 't slapen. |
|
|
|
|