|
De Offtopic Thread #4 (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Zeg... heb je wat tegen homo's Wouter? |
nu gaan we het horen he |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Iets fris is ook best hoor... En wat te eten natuurlijk, kebab ofzo :D |
Taksi Tropical met een uitsmijter is ook goe :o |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Zeg... heb je wat tegen homo's Wouter? |
niet echt.. zolang ze maar van me blijven :toothless |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by domineesje
nu gaan we het horen he |
Dattie de Fag grappen beu is kan ik begrijpen, die ben ik alleen nog niet beu :D Maar verder kunnen de meeste mensen toch wel om homo grappen lachen... hooguit homo's zelf niet... Dus vandaar dat ik het me afvroeg... |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by ConFig
niet echt.. zolang ze maar van me blijven :toothless |
Ah, je bent gewoon de flauwe grappen zat dus :tongue2 |
|
|
| eieregooie |
| Heb je niet toevallig een pic van je vorige grote vrouwelijke verovering? Kunnen Loes en ik die vast keuren :D Hebben we ook weer wat te doen :p |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by ConFig
niet echt.. zolang ze maar van me blijven :toothless |
Da moest ik tweemaal lezen...de eerste keer las ik nl: zolang ze maar aan me blijven :nervous: Vonnut al zo belabberd AN |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ah, je bent gewoon de flauwe grappen zat dus :tongue2 |
niet dat ik ze zo zat ben , maar tzijn gewoon constant homograppen :p
niet echt top :eyes: hebt ge zo weinig inspiratie dat het eerste waar ge opkomt 'homo' is? :o |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by ConFig
niet dat ik ze zo zat ben , maar tzijn gewoon constant homograppen :p
niet echt top :eyes: hebt ge zo weinig inspiratie dat het eerste waar ge opkomt 'homo' is? :o |
Nee, dat komt door die naam van je... het ligt TE voor de hand :toothless |
|
|
| Loraine |
Dis pas wa ik noem "speed chatting op ne forum" :eyespop:
Keuringsdienst ON DUTY ! |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Heb je niet toevallig een pic van je vorige grote vrouwelijke verovering? Kunnen Loes en ik die vast keuren :D Hebben we ook weer wat te doen :p |
hahah.. euhm.. klig echt in ferme boel met da meiske nu en tis op een enorm pijnlijke manier afgelopen.. maar heb ergens nog een mapke met oudere foto's.. die moet nog altijd van men HD gegooid worden..
zal es ffe een pic imageshack-en |
|
|
|
|