|
De Offtopic Thread #4 (pg. 274)
|
View this Thread in Original format
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Bertn
Synthesia kerel, wees nu eens eerlijk. Vergelijk iemand die 1 pintje drinkt met iemand die 1 pilleke slikt. Dààr gaat het voor mij om, niet om bepaalde statistiekjes die alles kunnen bewijzen;)
edit: en met statistieken kan je echt ALLES bewijzen, geloof me vrij:-) |
1 pilleke wordt normaal niet vaak genomen, terwijl bier vaker wordt genomen dan 1 keer, dus ik denk dat logischer wijze ze toch ook zo vergeleken zouden mogen worden om een acuraat beeld te geven van de drugsgevaren IN DE MATE waarin ze worden gebruikt door de meerderheid van de bevolking (dus ook geen alcoholiekers, en ook geen peeps die 10 bollen op 1 avond weekend na weekend nemen he)
Het zou ook verkeerd zijn om mensen te vergelijken die alcoholieker zijn met mensen die 1 xtc pilleken hebben genomen. Of mensen die af en toe een biertje nemen met mensen die 10 bollen op 1 avond weekend na weekend nemen he
Anyways, ik geef nog altijd de voorkeur aan wetenschappelijk onderzoek gecombineerd met wat gezond verstand dat zo weinig mogelijk beinvloed is door andermans opinies of verkeerde informatie. |
|
|
| Dj LPG |
Ik denk ook wel da het onverstandig is om zo'n studie te maken als je niet echt even veel mensen die alcohol gebruiken vergelijkt met mensen die xtc ofzo gebruiken. Je kan dat statistisch idd aantonen door vermenigvuldigingsfactor enzo, maar iedere mens reageert anders en dat kan je niet aantonen met statistieken.
Ook is het zo dat iemand die xtc neemt verplicht is een hele avond op plat water te leven omdat anders z'n nieren redelijk kapot zijn om nog maar te zwijgen over de rest van wat je kan krijgen als je begint te mixen. Ik denk niet dat 1 pintje of zelfs 10 pintjes hetzelfde effect op je lichaam hebben, want anders lagen de meesten van ons nu al in hun graf...
Alcohol is idd ook een drugs en het helpt ook vanalles omzeep, maar als ik soms van de gastjes zie lopen die vel over been zijn en compleet ingevallen, dan kweek ik toch liever een bierbuikje... (en die gastjes slikken meestal ook enkel in het weekend) |
|
|
| domineesje |
Om maar beetje in dezelfde richtlijn te blijven van vorige discussie ;)
Een Frans echtpaar dringt bij de Nederlandse autoriteiten aan tot opheldering omtrent de dood van hun zeventienjarige dochter Gaelle Caroff. Dat meldt de Nederlandse pers vandaag.
De studente sprong afgelopen woensdag onder invloed van paddo's van een brug in Amsterdam en was op slag dood. Het meisje wilde volgens haar moeder niet dood. Ze was een opgewekte tiener die genoot van het leven.
De ouders zijn geschokt dat paddo's, speciale paddestoelen die het bewustzijn en waarneming beïnvloeden en hallucinaties opwekken, legaal te koop zijn in Nederland en houdt de Nederlandse staat verantwoordelijk. De smartshop waar de Française de paddo's kocht verspreidt bij verkoop folders in het Nederlands, Engels en Spaans, maar niet in het Frans.
| quote: | | De smartshop waar de Française de paddo's kocht verspreidt bij verkoop folders in het Nederlands, Engels en Spaans, maar niet in het Frans. |
What about internet? |
|
|
| Config |
ge weet et voor de volgende keer,
paddo's: lees eerst aandachtig de bijsluiter. |
|
|
| Eagle` |
| Los Angeles, local time 21.47, redelijk cassé na 14 uur vliegen, ma atm worldseries of poker op televies, kewl ******s :toocool: |
|
|
| Antony |
| heb da id&t Times gazetje tweemaal in enveloppe in men brievebus gekregen :) is wel een leuk initiatief, en ook wel goei leesvoejr! moet id&t toch wel wa kosten, na al die Releases ook :p dan betaalde voor eventtickets mss paar euro meer, ma maakt me dan al nimmer uit. |
|
|
| domineesje |
Denk dat je effe gaat moeten wachten tot het in u buffer is opgeslaan ;) |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Na heropstarten gaat het een tikkie sneller, ik had daarnet na een half uur nog maar 5sec binnen. nu 30 na 3 minuten. |
|
|
| Eagle` |
| ce coir een danny howellske @ vanguard :toocool: |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Eagle`
ce coir een danny howellske @ vanguard :toocool: |
Op reis in LA ofzo? |
|
|
| DJ Sid |
Gisteren naar Groovy Tunes geweest in Hasselt, was wel feesje
zowaar Perasma - Swing 2 Harmony en Marco V - Simulated gehoord ! :crazy: |
|
|
|
|