|
De Offtopic Thread #4 (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
| quote: | Originally posted by ConFig
nee tis de rest dat ik niet echt zo vertrouw ;) kga geen foto's van men privéleven in die thread hier laten hangen hoor ;) dat is niemands zaak |
Groot gelijk hoor.. zallik dan ook maar ff een pica posten ter afleiding ?
 |
|
|
| eieregooie |
| wie de fak is dat? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by ConFig
nee tis de rest dat ik niet echt zo vertrouw ;) kga geen foto's van men privéleven in die thread hier laten hangen hoor ;) dat is niemands zaak |
Och... het deert mij niet zo :) |
|
|
| ConFig |
thx vo die frikandel :) een biertje erbij mag ook wel :)
wat de ex betreft.. hmm ik twijfel gewoon of ik ooit nog iemand ga vinden lik haar.. is raar om te zeggen maar ze was gewoon helemaal men type.. en tjah.. als je niemand anders hebt om aan te denken, denk je rap eens terug aant verleden é ;)
in mijn ogen is het nog altijd of dat ik de kans op de ware al gemist heb.. |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by eieregooie
wie de fak is dat? |
McDreamy :toothless Uit Grey's Anatomy :thepirate |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by ConFig
wat de ex betreft.. hmm ik twijfel gewoon of ik ooit nog iemand ga vinden lik haar.. is raar om te zeggen maar ze was gewoon helemaal men type.. en tjah.. als je niemand anders hebt om aan te denken, denk je rap eens terug aant verleden é ;)
in mijn ogen is het nog altijd of dat ik de kans op de ware al gemist heb.. |
Welnee, er komen nog veeeel meer meisjes voorbij waarover je wellicht hetzelfde gaat denken. Voor elke periode in je leven is er een bepaald persoon, denk ik dan maar. Dinnen scoren in de rebound fase is gedoemd tot mislukken :o |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Loraine
McDreamy :toothless Uit Grey's Anatomy :thepirate |
ge had beter ei en ik een plezier gedaan en een schoon meiske gepost.. we zijn tenslotte nog altijd in de meerderheid hier :whip: |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by ConFig
ge had beter ei en ik een plezier gedaan en een schoon meiske gepost.. we zijn tenslotte nog altijd in de meerderheid hier :whip: |
Zolang ons vrouwvolk (zwaar) in de minderheid hier is, is het posten van McDreamy ZEKER geoorloofd. Al ist alleen al om meer vrouwen op dit forum te krijgen :clown: |
|
|
| ConFig |
wat een serieuze boel ier..
duurt weer effe en wouter is weer over zijn priveleven bezig op een public forum :toothless |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Loraine
Zolang ons vrouwvolk (zwaar) in de minderheid hier is, is het posten van McDreamy ZEKER geoorloofd. Al ist alleen al om meer vrouwen op dit forum te krijgen :clown: |
leg me eens uit hoe je meer vrouwen op dit forum krijgt door mannen te posten op het FORUM ZELF.. die zien dat toch nooit ? ;) |
|
|
|
|