|
De Offtopic Thread #4 (pg. 54)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| Daarmee da ze mijnen humor nooit snapt :p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Dan vraag ik me toch af wat jouw definitie van sarcasme is :p |
ale er wordt zoveel gezegd en verweten ;), als we iedereen daarvoor bannen, kweet niet ze
vond die opmerking van x-tune best grappig (maar wie ben ik) |
|
|
| Xilver |
imo: much ado about nothing
Ze kunnen beter die spamtrut van ne ConFig is bannen :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Xilver
imo: much ado about nothing
Ze kunnen beter die spamtrut van ne ConFig is bannen :p |
Idd; die helpt BeTa toch maar om zeep :p
Hopelijk komt Toni nog eens langs, normaalgezien is die terug unsuspended :D |
|
|
| Dj LPG |
kheb mij vandaag nogges wa bezig gehoude met het bouwen van nen toog voor men muziekgerief:p
ziehier:
en hier:
moet dus wel nog gespoten worden en uiteraard verder afgewerkt worden;) Moest er nog iets aan gebeuren voor ik op vakantie ben stuur ik nog wel wa foto's door:toothless |
|
|
| Bl@ckOut |
| ^ziet er wel knap uit :eyes: |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by jp
Ik ga een Belgisch paspoort aanvragen :o |
Eerst paar weken in hongerstaking of anders net als ik, eerst tijdelijk asiel aanvragen in Italia :p
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
who gives a wie wat en hoeveel er gepost wordt
let it flow |
Juist !!!
| quote: | Originally posted by X-Tune
Hiermee stond je vroeger stevig. Ook iets typisch belgisch vroeger.
Het valt op dat er zo'n grote verschillen in kleding tussen België en hun buurlanden zijn, nu nog! |
Die gevallen dragen de Finnen nog steeds :haha:
Maar enfin: ben er weerrrrrrr. :tongue2
Kmoest me ff door de vele pagina's ploeteren...
Vanaaf weer een ouderwetse BENL-ASOT chat mensen ? :toothless |
|
|
| Transfusion |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
kheb mij vandaag nogges wa bezig gehoude met het bouwen van nen toog voor men muziekgerief:p
ziehier:
...
en hier:
....
moet dus wel nog gespoten worden en uiteraard verder afgewerkt worden;) Moest er nog iets aan gebeuren voor ik op vakantie ben stuur ik nog wel wa foto's door:toothless |
Is het niet lastig om je turntables zover van je mixer te hebben?
Wat zijn de afmetingen ongeveer van die tafel + kostprijs?
Kga me binnenkort ook een meubelstuk maken :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
|
Proper man :)
Ziet er nice uit.
Alleen lijkt die opstelling me nogal moeilijk om te mixen me uw vinylspelers; of verzet je dat dan :clown: |
|
|
| eieregooie |
| ieuw... blacklight op je TT's... lijkt me niet echt prettig werken... |
|
|
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
|
Je hebt nergens plaats gelaten om je vinyl en je cd's te zetten, je gaat toch niet elke keer naar dat hoekje lopen om een vinyl te zoeken? :p |
|
|
|
|