|
De Offtopic Thread #4 (pg. 254)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Eagle`
pauwels zwegt na toch es, anders gaan der maatregelen moeten worden getroffen of zoiet :s:s |
joe enal : ))))))))))))))))))))))))))) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Bertn
joe enal : ))))))))))))))))))))))))))) |
ieee den bertn mayo is oek op post : )))) |
|
|
| domineesje |
Kan er iemand zich herinneren wanneer (jaar) Moby op I love Techno een liveset gedaan heeft?
edit: heb ik dat nu zo verkeerd op, en is dat nooit geweest?
't was niet I love techno, maar ook op een groot evenement, en StuBru heeft zijn set live uitgezonden, kweet alleen niet meer wat en wanneer :s |
|
|
| Eagle` |
| Werchter prolly, mo I love techno WTF |
|
|
| Soliplex |
| Heb hier nog e setke van '95 vanuit CherryMoon staan van hem & da werd toen ook op Teknoville uitgezonden. mss is het dees setke da ge bedoelt... |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Soliplex
Heb hier nog e setke van '95 vanuit CherryMoon staan van hem & da werd toen ook op Teknoville uitgezonden. mss is het dees setke da ge bedoelt... |
neen, tis recenter... maar in dat setje heb ik wel interesse ;)
eagle, denk niet dat Werchter is..
edit: zal toch Werchter 2003 zijn, kAn me Underworld ook nog herinneren op affiche.. Merci :) |
|
|
| Belgian Bonzai |
http://www.demorgen.be/dm/nl/nieuws...t.bron=homeArt5
laatste sectie:
"Afluisteren
En ook daar blijft het niet bij. In navolging van een techniek die ook al in Nederland wordt getest, willen de Britten aan hun camera's namelijk ook apparatuur koppelen die gesprekken kan afluisteren om op die manier 'agressieve voornemens' in de kiem te kunnen smoren. (belga)"
:eek: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Den Backer |
Deze voormiddag > razzia @ afterclub 'The Kings Club' (Aalst)
Genoeg combi's en paar honden hebk van kings resident gehoord...:nervous: |
|
|
| Config |
| effe insignen dan, gelukkig dat Rotationz nog bestaat, anders was er totaal niets meer van kwalitatieve muziek op Topradio |
|
|
| christina |
[[ LINK REMOVED ]]
een franse documentaire van canal+ die niet is mogen uitgezonden worden, toch wel heel verdacht.
cornflakes eten kan blijkbaar heel wat risico's inhouden... |
|
|
| Antony |
| maj, nu gaank da nimmer eten ze :rolleyes: |
|
|
|
|