|
De Offtopic Thread #4 (pg. 275)
|
View this Thread in Original format
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by DJ Sid
Gisteren naar Groovy Tunes geweest in Hasselt, was wel feesje
zowaar Perasma - Swing 2 Harmony en Marco V - Simulated gehoord ! :crazy: |
Daar moet ik ook nog altijd eens gaan zien, schijnt idd best wel de moeite te zijn... (alleen ligt de gemiddelde leeftijd er echt wel laag...) |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Daar moet ik ook nog altijd eens gaan zien, schijnt idd best wel de moeite te zijn... (alleen ligt de gemiddelde leeftijd er echt wel laag...) |
Idd, is zeker de moeite, ik vind het zelfs beter dan de Versuz qua sfeer :)
En de gemiddelde leeftijd is rond de 19-20 denk ik zo.. Kan mij vergissen maar zeikertjes van 16j vind je er toch alleszins niet :) |
|
|
| Real |
| Eikes, een groovekot. :nervous: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by DJ Sid
En de gemiddelde leeftijd is rond de 19-20 denk ik zo.. Kan mij vergissen maar zeikertjes van 16j vind je er toch alleszins niet :) |
Maar wel zeikertjes van 19-20 jaar dan... |
|
|
| Antony |
| is er in antwerpen misschien een winkel waar je zo'n felle groene laser pointer kan kopen? liepen der gisteren op sensation 2 rond, en sjah... kwil da nu ook :p kunnet op't internet bestellen, ma test da liever eerst uit voor ik brol toe krijg. |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by Xilver
Maar wel zeikertjes van 19-20 jaar dan... |
éla :D |
|
|
| Eagle` |
| Sensation white was weer een onverdeeld succes precies lol, gisteren na Danny Howells geweest @ vanguard op hollywood blv, in' zieke set van howells :thepirate |
|
|
| Zehra |
 |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Belgen verkrachten klassieker Golden Earring

02 April 2007 08:46: Herman Roggeveen
Radar Love is zo ongeveer het meest gecoverde Nederlandse lied ooit, maar de Golden Earring bracht meer liedjes voort. Zoals When the Lady Smiles, toentertijd voorzien van een geestige videoclip. Je zou zeggen: niets meer aan doen en er van afblijven met je tengels. De Belgische dance-formatie Lash dacht daar anders over en ging met het nummer aan de haal. Waarschuwing: doet pijn aan de oren.
Want Lash maakte een danceversie van het nummer. Rare bliepjes, een non-akoestieke bas en een zielloze zang. Het is werkelijk verschrikkelijk geworden. Op de website van de Free Record Shop kun je enkele samples beluisteren.
De Belgen zelf lusten er wel pap van, daar is het nummer deze week op 41 binnengekomen in de Ultra Top 50. Amai |
iemand al gehoord, en wie is lash ?, lasgo toevallig :p |
|
|
| Real |
| Who the cares, de hele top40 is sowieso zielig. |
|
|
|
|