|
De Offtopic Thread #4 (pg. 234)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Yet another sellout die groove gaat draaien om toch maar aan de bak te komen :( |
|
|
| Xilver |
| groove is voor janetten |
|
|
| Xilver |
| En damn, ben in een ferm nostalgische bui. Wat trancesetjes van enkele jaren geleden aan het beluisteren, en ik denk met heimwee terug aan Dance Valley 2004. Dat feest zal nooit geėvenaard worden voor mij. |
|
|
| Jasperovitsj |
Waarheid :)
Alles zat gewoon goed die dag. Zalig weer, zalige sets op elk uur van de dag (Perry, Markus, Sander, Ferry, Sasha & Diggers, M.I.K.E., Carl Cox), prachtige locatie, fijn gezelschap, vuurwerk en lasers als afsluiter :crazy: |
|
|
| Xilver |
Godverdomme, good times :) |
|
|
| FredNova |
moest wel effe lachen bij deze Armin van Buuren imitatie:
http://www.ariandevries.com
het logo, de foto's...
soit... 'leven en laten leven' |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by FredNova
moest wel effe lachen bij deze Armin van Buuren imitatie:
http://www.ariandevries.com
het logo, de foto's...
soit... 'leven en laten leven' |
Hahaha :tongue2
Die Summer Falls van 'm... Welke plaat is dat nou ook alweer? |
|
|
| Real |
| PURE THRUST :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Real
PURE THRUST :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
idd, wat een regelrechte ripoff van basic dawn - pure thrust (nu nrg remix) |
|
|
| Push2005 |
De cheesy break is nu wel weg :D
De rest is helaas een achteruitgang :p |
|
|
| mrcanon |
Ja de vuilen aap doet het weer:
Regi - For A Jumper
Idd, samples geript van den Paul: For An Angel
En diene van Topradio zei dan nog: "Alles dat Regi onder handen neemt verandert in goud!" Dikke vuilen bucht ja, de schapen zijn de wereld nog nie uit :( |
|
|
|
|