|
De Offtopic Thread #4 (pg. 246)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
Dat is nu al de vijfde keer. Tijd voor een perm ban, lijkt me :thepirate
| quote: | Originally posted by mellow_head
IK HEB WEL REGI PENXTEN EN ZN GANSE FAM EN GIJ NI HAHAHAHAHAHAHA!!!!:nervous: :eyespop: :tongue3 :happy2: :thepirate :whip: :mad: :rolleyes: :o :D |
|
|
|
| Jasperovitsj |
| Wat een figuur toch :stongue: |
|
|
| Xilver |
| Kunnen we nu eindelijk eens niet meer de uithangen, en voor een permban zorgen? |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Xilver
Kunnen we nu eindelijk eens niet meer de uithangen, en voor een permban zorgen? |
de mods durven niet, na het zien van deze foto:
 |
|
|
| CygnusX |
| Mja, bij z'n 3e en 4e ban had ik nog uitdrukkelijk gevraagd om hem niet terug te laten, maar daar werd geen rekening mee gehouden. Coup is nu mod af, dus zal hij niet meer zo makkelijk terug komen. :haha: |
|
|
| Xilver |
| Graaf, mijnen baas heeft smaak. Mijn iTunes staat hier geshared in 't netwerk, en hij vindt de setjes van Pole Folder en Greg Benz wel goed :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
Filmpje: Dolfijnenjacht in japan
ik zou wel willen waarschuwen dat dit filmpje niet voor gevoelige kijkers is, dus niet kijken als je niet tegen bloed kan ;).
Er is ook een bijhorende petitie. Als je die wilt tekenen zonder het filmpje te bekijken kan dat
hier |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Filmpje: Dolfijnenjacht in japan
ik zou wel willen waarschuwen dat dit filmpje niet voor gevoelige kijkers is, dus niet kijken als je niet tegen bloed kan ;).
Er is ook een bijhorende petitie. Als je die wilt tekenen zonder het filmpje te bekijken kan dat
hier |
Godverdomme man, hoe erg. Net als de walvissenjacht: dat is in heel de wereld verboden, behalve voor Japan, zogezegd voor wetenschappelijke doeleinden.
Uiteraard getekend, maar ik vrees echt dat zo'n petitie echt niks gaat uithalen. |
|
|
| The_G0dfather |
pretty disgusting if you ask me
japanese mofos |
|
|
| MikeVee |
Het is maar vis hoor, elke vis die op uw bord terecht komt is ook maar gevangen en gedood. is dat dan zo dierenvriendelijk?
En dan hebben we het nog niet over de moslims die dieren slachten zonder verdoving. Maar heb je daar een petitie van gezien. Nee dat tolereren we maar, en dat gebeurt in eigen land.
Nu heeft iedereen er maar wat medelijden mee omdat ze als kind teveel flipper hebben gezien.
:) |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Het is maar vis hoor, elke vis die op uw bord terecht komt is ook maar gevangen en gedood. is dat dan zo dierenvriendelijk?
En dan hebben we het nog niet over de moslims die dieren slachten zonder verdoving. Maar heb je daar een petitie van gezien. Nee dat tolereren we maar, en dat gebeurt in eigen land.
Nu heeft iedereen er maar wat medelijden mee omdat ze als kind teveel flipper hebben gezien.
:) |
Het gaat uiteraard over de manier waarop he. Er zijn echt wel andere manieren om vis te doden. De doodstraf is op veel plaatsen ook aanvaard omdat dit op een "beschaafde" manier gebeurd. Wa zou ge ervan zeggen als vanaf nu de doostraf wordt uitgevoerd door iemand een paar messteken te geven op bepaalde plaatsen en hem rustig maar langzaam te laten doodbloeden? Ge zou nogal wa horen. Is exact hetzelfde principe.
Trouwens, "het is maar vis", vissen voelen ook pijn denk ik zo. En dolfijnen zijn zoogdieren slimme. "maar" zoogdieren.
En wat ge zegt over die moslims die dieren slachten zonder verdoving, daar ben ik even hard tegen. Maja, wie durft daar tegen optreden?
Uiteraard heb ik ook getekend. |
|
|
| Antony |
| getekend, deze morgend las ik nog in de krant dat er een brand geweest is op het 'moederschip' van de walvisvangst waardoor dit seizoen de vooropgestelde 60 walvissen niet gedood kunnen worden. mjah, veel kunnen we ni doen... kijk naar zeehondenklopjacht enzo, begrijp gewoon sommige culturen niet :( |
|
|
|
|