|
De Offtopic Thread #4 (pg. 124)
|
View this Thread in Original format
| Bl@ckOut |
| hehe, da wordt daar precies nog plezant :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Inderdaad :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| Bon, volgens mij zijn al die berichten tegen morgen wel verwijderd uit zijn guestbook :) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Ah hij leeft nog! |
Na eerst te sterven in een autoongeluk, dan in een vliegtuigongeluk... Ne mens zou het aan zennen tikker krijgen :stongue:
(volgens mij oek fake...) |
|
|
| Xilver |
| Voila ook mijn zegske gedaan op het fantastische dark-e gastenboek. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Tiger777
(volgens mij oek fake...) |
uhuh, daar houdt vrtnieuws zich mee bezig :o |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Na eerst te sterven in een autoongeluk, dan in een vliegtuigongeluk... Ne mens zou het aan zennen tikker krijgen :stongue:
(volgens mij oek fake...) |
Nenee die is echt :D |
|
|
| Phortastic |
ook even replied op da achterlijk jump blogske
edit: bertn moet weer den aap uithangen lol |
|
|
| Bertn |
:toothless
zo te zien is er al ene die mijn post serieus neemt, LOL:D |
|
|
| FCB_Fanatic |
kheb hen net ook ff een antwoord gegeven :D
edit: kvond het ne mooie voorzet ;)
edit2: te khad et te laat gezien :D |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Bertn
:toothless
zo te zien is er al ene die mijn post serieus neemt, LOL:D |
/strijk :haha: |
|
|
|
|