|
De Offtopic Thread #4 (pg. 126)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
hoe hebben die jumperkes het beta forum gevonden eigenlijk? er heeft toch niemand een link of zo achtergelaten...
...of we zitten met een SPION!:whip: |
|
|
| Real |
Een vuile RAT.
Misschien Anke wel. :D |
|
|
| Tomorrow Traxx |
| quote: | Originally posted by Xilver
Allez ze hebben den url van deze thread gepost. Seffes gaan er hier nog meer mensen zonder smaak komen te zitten, woot. |
No worry, die weten toch nie hoe ze zich moeten aanmelden :p |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Bertn
hoe hebben die jumperkes het beta forum gevonden eigenlijk? er heeft toch niemand een link of zo achtergelaten... |
Wss gewoon referral url. Mellow_head heeft de link naar 't forum gepost zoda ge derop kon klikken, en dan is deze thread de referrer, gemakkelijk op te vragen als ge aan de stats van die site kunt. |
|
|
| Push2005 |
| Tiger heeft ons verklikt, ik voel het :mad: |
|
|
| anke |
net wakker na avondje uitgaan
studentenleven is te gek :eyespop: |
|
|
| Bertn |
| wacht maar tot de blok eraan komt, dan is het pas echt te gek:p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by anke
net wakker na avondje uitgaan
studentenleven is te gek :eyespop: |
Wist je dat je mama de forum mee leest :p |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by domineesje
Wist je dat je mama de forum mee leest :p |
kwist dat ge familie van mekaar waart ! |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Phortastic
kwist dat ge familie van mekaar wist ! |
dhuh!!!
/me don't have family, only sister and brothers :p |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Phortastic
kwist dat ge familie van mekaar wist ! |
hoe wist ge elkaars familie dan?:conf: |
|
|
|
|