|
De Offtopic Thread #4 (pg. 192)
|
View this Thread in Original format
| Progrez |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Alleszins nuttiger dan uw post |
Ge hebt het begrepen want dat wilde ik net aankaarten; het nut van bepaalde posts. Flinke jongen. |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Progrez
Ge hebt het begrepen want dat wilde ik net aankaarten; het nut van bepaalde posts. Flinke jongen. |
Er worden hier bij wijze van spreken vragen gesteld hoe iemand zijn/haar haar het beste ligt... Waarom dit dan niet? |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Er worden hier bij wijze van spreken vragen gesteld hoe iemand zijn/haar haar het beste ligt... Waarom dit dan niet? |
Daar hebt ge gelijk in. Maar als ik daar allemaal op moet reageren zit ik binnen de tien seconden boven 0.5 posts per dag en dat zou ik erg vinden.
Ik vond het vreemd dat iemand zo'n vraag op een klein tranceforum als dit stelt.(En ik geef natuurlijk zeer graag kritiek.) Bel toch gewoon naar een paar winkels, zoek eens op internet of neem een brochure vast. Anders hebt ge binnen tien jaar nog geen antwoord.
Succes in uw zoektocht. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Progrez
Daar hebt ge gelijk in. Maar als ik daar allemaal op moet reageren zit ik binnen de tien seconden boven 0.5 posts per dag en dat zou ik erg vinden.
Ik vond het vreemd dat iemand zo'n vraag op een klein tranceforum als dit stelt.(En ik geef natuurlijk zeer graag kritiek.) Bel toch gewoon naar een paar winkels, zoek eens op internet of neem een brochure vast. Anders hebt ge binnen tien jaar nog geen antwoord.
Succes in uw zoektocht. |
Je onderschat ons :p |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Push2005
Je onderschat ons :p |
geef dan es tips :p
Trouwens ik heb al gezocht, maar je hebt systemen van 100€ en dan heb je er van 500€ met zogezegd dezelfde specificaties en daar geloof ik geen bal van... Dus ik wou gewoon hier eens vragen of iemand daar toevallig iets van wist... Wie niet waagt, niet wint niewaar |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Progrez
Ge hebt het begrepen want dat wilde ik net aankaarten; het nut van bepaalde posts. Flinke jongen. |
Laat 't denigrerende maar achterwege |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Laat 't denigrerende maar achterwege |
Nee. Ik ben zoals ik ben. De arrogante klootzak die er van overtuigd is dat hij alles beter weet. En daar ga ik niets aan veranderen. Ook niet voor u. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Progrez
Maar als ik daar allemaal op moet reageren zit ik binnen de tien seconden boven 0.5 posts per dag en dat zou ik erg vinden.
|
OH NOES!
I iz teh N3rd :nervous: |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Progrez
Nee. Ik ben zoals ik ben. De arrogante klootzak die er van overtuigd is dat hij alles beter weet. En daar ga ik niets aan veranderen. Ook niet voor u. |
Het is u vergeven, je kan er ook niet aan doen dat je van antwerpen bent . |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Progrez
Nee. Ik ben zoals ik ben. De arrogante klootzak die er van overtuigd is dat hij alles beter weet. En daar ga ik niets aan veranderen. Ook niet voor u. |
Het is u vergeven, je kan er ook niet aan doen dat je van antwerpen bent . |
|
|
|
|