|
De Offtopic Thread #4 (pg. 294)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
een beta daag me uit :nervous: :p
| quote: | | - dan moogt ge mij nog zo hard een watje vinden, ik zal NIET bezwijken :p |
|
|
|
| domineesje |
hoe zeggen ze dat weer
"waarheid, durven of doen..." :conf: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Xilver
Superinteressant |
Alvast meer spanning dan in het hele seizoen van Big Brother bijeen |
|
|
| Remy D |
Dit moet je zien en omdat het een belg is wil ik hem jullie ook echt niet onthouden. Echt zo bruut wat deze gast doet. Kijk het, vooral de laatste minuut is echt zo goddelijk gááf!!!
http://www.youtube.com/watch?v=4P7sdo_Aj0o |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Alvast meer spanning dan in het hele seizoen van Big Brother bijeen |
Hier kijken ze der (bijna) iedere dag naar, en ze vinden het ook niet heel boeiend maar ze blijven wel kijken. Het komt wel eens voor dat ik het ook zie (zoals vandaag dus) ... Die Veronique heeft vandaag nogmaals bewezen dat ze een achterlijk en dom, boers mens is. Logisch dat de rest van Vlaanderen een 'slecht' beeld heeft van Limburg, als ge zo'n mensen op tv laat komen :nervous: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Zit de Quadrone er eigenlijk nog in? |
|
|
| FCB_Fanatic |
Zit de Quadrone er eigenlijk nog in? |
de Quadrone ? :conf: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Die brede donkere kerel met zijn baard. Hij heeft daar wel ne schuilnaam, maar kweet niet meer wat die is :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
Die brede donkere kerel met zijn baard. Hij heeft daar wel ne schuilnaam, maar kweet niet meer wat die is :) |
ah k, die Johan dus :p. Die zit er niet meer, ze hebben hem het huis uitgezet.
Hij had de opdracht gekregen om de verantwoordelijke van het noodrantsoen ertoe te dwingen te bekennen. Hij moest dat doen door wat amok te maken en door persoonlijke spullen te vernielen. Die Veronique heeft uiteindelijk niets gelost en die Johan is als straf in de Darkroom gezet. Maar dat was voor de bewoners onvoldoende en ze hebben uit protest geeist dat hij onmiddellijke uit BB zou worden gezet. Ze zijn dan ook op die loft geweest en hebben die opdracht gevonden.
Het was ook de bedoeling dat hij op die manier eruit zou worden gezet, maar niet dat de bewoners die brief zouden vinden :p |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Hier kijken ze der (bijna) iedere dag naar, en ze vinden het ook niet heel boeiend maar ze blijven wel kijken. Het komt wel eens voor dat ik het ook zie (zoals vandaag dus) ... Die Veronique heeft vandaag nogmaals bewezen dat ze een achterlijk en dom, boers mens is. Logisch dat de rest van Vlaanderen een 'slecht' beeld heeft van Limburg, als ge zo'n mensen op tv laat komen :nervous: |
dan veel liever gringo representing W-Vl :crazy: |
|
|
| Dj LPG |
Binnenkort moet ik op een verjaardagsfeestje gaan draaien, gerief ziet er wel in orde uit:D
C-set:
KLANK
(1x) Mengtafel Rodec MX240MkIII / Ecler MAC 70v
(2x) Platenspeler Technics SL 1200mk II
(1x) Denon DN 2006F Double CD player
(1x) Microfoon + Statief
(1x) Geluidset 2600W rms
LICHT
(1x) Lichtbrug 6m
(8x) PAR 56 long
(4x) Martin MX-4 Scan
(2x) Moonflower