|
De Offtopic Thread #4 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Loraine
Toppertje maar ook meteen introduceren ? :clown:
[[ LINK REMOVED ]]
Amsterdam |
Met zo een geweldige muziek begrijp ik dat er geen nieuwe mensen naar NLTA komen, dit is toch veel vetter. :eyespop:
Even Regi mailen voor een remix :toocool: |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by eieregooie
sinds wanneer heb ik geen vlaggetje meer?
:( |
:haha: :haha: :haha: Lullig joh ! :p
Hey Mike, mag ik een BL-vlaggetje dan ? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Loraine
:haha: :haha: :haha: Lullig joh ! :p
Hey Mike, mag ik een BL-vlaggetje dan ? |
Hou je bek! |
|
|
| Loraine |
Gna gna :thepirate
Trallalallalallala |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Met zo een geweldige muziek begrijp ik dat er geen nieuwe mensen naar NLTA komen, dit is toch veel vetter. :eyespop:
Even Regi mailen voor een remix :toocool: |
kan niet meer.. er komt al remix ;)
van tiesto zelfs :wtf:
Toppertje (Tiesto's Floppertje Remix) :tongue2 |
|
|
| eieregooie |
| effe een vlaggetje halen :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Loraine
Gna gna :thepirate
Trallalallalallala |
 |
|
|
| MikeVee |
| :toocool: De vlaggetjes zijn al verdwenen, next step: NLTA :disbelief |
|
|
| MikeVee |
| Toch geen gore poolse vlag? :( |
|
|
| eieregooie |
| Wa's daar mis mee? |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by MikeVee
:toocool: De vlaggetjes zijn al verdwenen, next step: NLTA :disbelief |
Pas de probleme ! :o
maar-uh wat doen we met ei dan ? :tongue3 |
|
|
|
|