|
De Offtopic Thread #4 (pg. 43)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| nog tien daagjes en ik heb het huis twee weken voor mij alleen:toocool: |
|
|
| Real |
| BeTa party v3,5 :toothless |
|
|
| christina |
das nog ni zo'n slecht idee:D
alleen stom van mijn tweede zit:mad: |
|
|
| diddi |
| ik pak mijn baffels wel mee! :tongue2 |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Estuera
En een houten lat met bierscheeltjes erop gemonteerd? |
ook!!!
en ge zijt gekalmeerd dan, ben ik zeker |
|
|
| Estuera |
| quote: | Originally posted by domineesje
ook!!!
en ge zijt gekalmeerd dan, ben ik zeker |
En uw knieën krijgen alle kleuren van de regenboog :D |
|
|
| domineesje |
| er mankeert nog iets :wtf: EZELOREN! |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by domineesje
er mankeert nog iets :wtf: EZELOREN! |
:conf:
Handen op uw hoofd ja! :mad: :p |
|
|
| domineesje |
| dan is nog de vraag, hoelang? |
|
|
| diddi |
| een half uurtje? :D |
|
|
| Estuera |
| quote: | Originally posted by diddi
een half uurtje? :D |
Sinds wanneer doen we hier half werk? Een uur is het minste ! :whip: |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Estuera
Sinds wanneer doen we hier half werk? Een uur is het minste ! :whip: |
:nervous:
Zwarte knietjes? |
|
|
|
|