|
De Offtopic Thread #4 (pg. 164)
|
View this Thread in Original format
| BZRK |
| Haha, waanzinnige foto's :D |
|
|
| Tomorrow Traxx |
Die hitlerkat kende ik al, voor de rest idd wel een paar fameuze tussen
*link bookmarked* |
|
|
| eieregooie |
| Kennen mensen hier de winkel Clinic? Ze hebben een leuk filmpje op de site :D |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Kennen mensen hier de winkel Clinic? Ze hebben een leuk filmpje op de site :D |
precies iets voor trigger happy...of tragger hippy of garry hager...whatever :D |
|
|
| Eagle` |
| Gisteren na Pricewaterhousecoopers geweest @ skyhall (zaventem), was eigelijk nog interessant had er minder van verwacht dacht eerder dak mij zou een stuk in mijn kloten gezopen hebben ma wel paar interessante gespreken gehad :toocool: |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Gisteren na Pricewaterhousecoopers geweest @ skyhall (zaventem), was eigelijk nog interessant had er minder van verwacht dacht eerder dak mij zou een stuk in mijn kloten gezopen hebben ma wel paar interessante gespreken gehad :toocool: |
Kweet niet of E&Y nog van die rekruteringsweekends doen in Houffalize... die zijn ook wel "moordend"... :stongue: |
|
|
| diddi |
Volgens mij hanteren die vakbonden quota... minstens 5 stakingen per jaar! :rolleyes: |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Kennen mensen hier de winkel Clinic? Ze hebben een leuk filmpje op de site :D |
ben er al paar keer geweest ja, da filmpje hebbek hier al wel is gezien tijdje geleden ;) |
|
|
| eieregooie |
| ik heb een search gedaan... vond m alleen bij de fransen en duitsers :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Er is hier overdag precies ni veel te beleven :( |
|
|
|
|