|
De Offtopic Thread #4 (pg. 299)
|
View this Thread in Original format
| diddi |
| Ne C2 :rolleyes: :p |
|
|
| FUSyke |
| Gezocht: (live)set van aril brikha |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
mijn 2000ste post :crazy: :crazy: :crazy:
wat ben ik toch übercool zeg :toocool: :toothless |
Newbie! |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
mijn 2000ste post :crazy: :crazy: :crazy:
wat ben ik toch übercool zeg :toocool: :toothless |
Hoe laat en waar worden we verwacht voor het feestje ter ere van deze gebeurtenis? :gsmile: |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Hoe laat en waar worden we verwacht voor het feestje ter ere van deze gebeurtenis? :gsmile: |
ja en komt tosti draaien? |
|
|
| FCB_Fanatic |
Feestje bij mij thuis ... Ik zal die avond ook voor de allereerste keer zelf achter een draaitafel staan. Ik zal, om het feestje een beetje toegankelijk te maken, wel enkel commerciele hitjes draaien (= aan elkaar trainwrecken)
zijn er nog steeds gegadigden ??? :toothless
p.s.: ik heb nog een aantal jonge neefjes en nichtjes, geen alcohol dus op mijn feestje :gsmile: |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Feestje bij mij thuis ... Ik zal die avond ook voor de allereerste keer zelf achter een draaitafel staan. Ik zal, om het feestje een beetje toegankelijk te maken, wel enkel commerciele hitjes draaien (= aan elkaar trainwrecken)
zijn er nog steeds gegadigden ??? :toothless
p.s.: ik heb nog een aantal jonge neefjes en nichtjes, geen alcohol dus op mijn feestje :gsmile: |
ja hoor :disbelief , die kinderen moeten toch al vroeg gaan slapen :disbelief
/maakt alvast een myspace pagina aan om dit gratis thuisfeestje internationale bekendheid te geven. |
|
|
| Antony |
geefde da dan ni inees in de quick of in een zwembad me zo luchtkasteel en alles bij? :p
in alle geval id&t ni bij betrekken! want dan maken ze gegarandeerd de fout |
|
|
| Jasperovitsj |
| Vanavond naar de show van Alex Agnew in de Arenberg. Should be funny :D |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Vanavond naar de show van Alex Agnew in de Arenberg. Should be funny :D |
Heb hem twee maand terug al gezien, en het is idd de moeite.. :D
Wie trouwens interesse heeft, ik heb hier een audio-opnamen van z'n show op pc staan (welliswaar mindere geluidskwaliteit) :) |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Heb hem twee maand terug al gezien, en het is idd de moeite.. :D
Wie trouwens interesse heeft, ik heb hier een audio-opnamen van z'n show op pc staan (welliswaar mindere geluidskwaliteit) :) |
Joep, smijt da maar online :) |
|
|
|
|