|
De Offtopic Thread #4 (pg. 47)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Da's verdikke d'en eerste keer dat de 'users browsing this forum' hier over 3 lijntjes gaat :eyes: |
1,5 maar hier... |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by eieregooie
1,5 maar hier... |
hij zal een 14 inch scherm hebben he :p |
|
|
| eieregooie |
| Of hij is gewoon een beetje kippig en heeft z'n 21" op 640x480 staan :D |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Real
|
EEEJ! zo erg was het ni:p
en trouwens die is punkskatergirl, ik droeg nog altijd normale kleurencombinaties:p |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by christina
EEEJ! zo erg was het ni:p
en trouwens die is punkskatergirl, ik droeg nog altijd normale kleurencombinaties:p |
welk merk van schoenen droeg je toen ? :D |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
welk merk van schoenen droeg je toen ? :D |
voornamelijk DVS:D |
|
|
| christina |
| gij waart ook ne skater ofwa?:p |
|
|
| 1Million$shot |
| nope, ik was ne fan van Bonzai !!! dus t shirtjes van bonzai classic enzo en bonzai jump , etc..... :D |
|
|
| 1Million$shot |
nu is't voornamelijk pall mall, marlboro classic, timberland, ... you know, casual chique voor op't werk enzo
kan je eigenlijk overal aandoen |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
nope, ik was ne fan van Bonzai !!! dus t shirtjes van bonzai classic enzo en bonzai jump , etc..... :D |
wat was ik dan eigenlijk ?? :conf: :conf: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
wat was ik dan eigenlijk ?? :conf: :conf: |
Een idioot die in de les niet oplette toen ze post editing aanleerden. |
|
|
|
|