return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 [153] 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
De Offtopic Thread #4 (pg. 153)
View this Thread in Original format
anke
yu de mannen :p
Tomorrow Traxx
quote:
Originally posted by anke
yu de mannen :p


Moet gij nie al slapen, tis na de zessen :mad:
anke
ge zit er 12 uur langs :haha:
anke
ik verveeeeeeel mij :mad:
TOR
quote:
Originally posted by Dj LPG
Zonet het mooiste en grappigste van heel men dag gezien...
Ne mens die met zijn armen in de lucht naar de radio van enkele bouwvakkers aan het luisteren was en aan iedereen die voorbijkwam met een gelukzalig gezicht de titel van da liedje zei...

Zo moesten er meer rondlopen, de mense genieten niemeer!


Daar ben ik het wel mee eens eigenlijk.
Iedereen loopt er tegenwoordig gefrustreerd en depressief bij..

Mensen moeten weer leren genieten van de eenvoudige dingen in het leven.


@ Belgian Bonzai: lyrics zijn van mijn hand :D
Phortastic
quote:
Originally posted by TOR
Iedereen loopt er tegenwoordig gefrustreerd en depressief bij..

Mensen moeten weer leren genieten van de eenvoudige dingen in het leven.



PUNT
Config
Student welcome geweest gistern.. enfin.. da was de bedoeling :p Sioen en Thof van Commerce gingen komen daar ni ver vant station in Kortrijk.. en da wou ik nog wel es zien, en ondertussen eens zien wie dat er allemaal op men school zit.. en bovenal, twas gratis
enfin om een lang verhaal kort te maken: de pre-party duurde zolang dat ze al aant opruimen waren toen we toekwamen dus zijn we naar café geweest met pinten aan een euro en porno op groot scherm :crazy:

verbazend toch dat die vrouwen daar dan weer van zitten te klagen maar dat ze beetje later gewoon allemaal zaten te kijken :p Jammergenoeg had ik et te druk met pinten tellen :p
domineesje
quote:
Originally posted by Config
Student welcome geweest gistern.. enfin.. da was de bedoeling :p Sioen en Thof van Commerce gingen komen daar ni ver vant station in Kortrijk.. en da wou ik nog wel es zien, en ondertussen eens zien wie dat er allemaal op men school zit.. en bovenal, twas gratis
enfin om een lang verhaal kort te maken: de pre-party duurde zolang dat ze al aant opruimen waren toen we toekwamen dus zijn we naar café geweest met pinten aan een euro en porno op groot scherm :crazy:

verbazend toch dat die vrouwen daar dan weer van zitten te klagen maar dat ze beetje later gewoon allemaal zaten te kijken :p Jammergenoeg had ik et te druk met pinten tellen :p



En wat met die zakdoeken?? :nervous:
Eagle`
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
maar da's wel een plaatje dat maanden in uwe sig gestaan heeft ;)

and u didn't get my point



nee I didn't voor de verandering :gsmile:
CygnusX
Shocking news! Zorg dat je goed zit voor je deze post leest!

Een IP scan heeft aan het licht gebracht dat een nieuwe en regelmatig postende Beta niet is wie hij/zij zegt te zijn. anke blijkt Toni_D2 te zijn. Omdat Toni_D2 gebanned is en het dus geen dubbele account betreft, ga ik "haar" hiervoor niet bannen. Het zal waarschijnlijk wel duidelijk zijn dat ze geen waarschuwingen meer krijgt.

Ik hoop dat ik met deze post niet teveel vrijgezellen teleurstel ;)

PS: De Taaladviseur is waarschijnlijk geen fake account.

Antony
goeike Anke :haha:
Config
quote:
Originally posted by CygnusX


PS: De Taaladviseur is waarschijnlijk geen fake account.


whott? :eyespop:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 [153] 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
Privacy Statement