|
De Offtopic Thread #4 (pg. 153)
|
View this Thread in Original format
| Tomorrow Traxx |
| quote: | Originally posted by anke
yu de mannen :p |
Moet gij nie al slapen, tis na de zessen :mad: |
|
|
| anke |
| ge zit er 12 uur langs :haha: |
|
|
| anke |
| ik verveeeeeeel mij :mad: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Zonet het mooiste en grappigste van heel men dag gezien...
Ne mens die met zijn armen in de lucht naar de radio van enkele bouwvakkers aan het luisteren was en aan iedereen die voorbijkwam met een gelukzalig gezicht de titel van da liedje zei...
Zo moesten er meer rondlopen, de mense genieten niemeer! |
Daar ben ik het wel mee eens eigenlijk.
Iedereen loopt er tegenwoordig gefrustreerd en depressief bij..
Mensen moeten weer leren genieten van de eenvoudige dingen in het leven.
@ Belgian Bonzai: lyrics zijn van mijn hand :D |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by TOR
Iedereen loopt er tegenwoordig gefrustreerd en depressief bij..
Mensen moeten weer leren genieten van de eenvoudige dingen in het leven.
|
PUNT |
|
|
| Config |
Student welcome geweest gistern.. enfin.. da was de bedoeling :p Sioen en Thof van Commerce gingen komen daar ni ver vant station in Kortrijk.. en da wou ik nog wel es zien, en ondertussen eens zien wie dat er allemaal op men school zit.. en bovenal, twas gratis
enfin om een lang verhaal kort te maken: de pre-party duurde zolang dat ze al aant opruimen waren toen we toekwamen dus zijn we naar café geweest met pinten aan een euro en porno op groot scherm :crazy:
verbazend toch dat die vrouwen daar dan weer van zitten te klagen maar dat ze beetje later gewoon allemaal zaten te kijken :p Jammergenoeg had ik et te druk met pinten tellen :p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Config
Student welcome geweest gistern.. enfin.. da was de bedoeling :p Sioen en Thof van Commerce gingen komen daar ni ver vant station in Kortrijk.. en da wou ik nog wel es zien, en ondertussen eens zien wie dat er allemaal op men school zit.. en bovenal, twas gratis
enfin om een lang verhaal kort te maken: de pre-party duurde zolang dat ze al aant opruimen waren toen we toekwamen dus zijn we naar café geweest met pinten aan een euro en porno op groot scherm :crazy:
verbazend toch dat die vrouwen daar dan weer van zitten te klagen maar dat ze beetje later gewoon allemaal zaten te kijken :p Jammergenoeg had ik et te druk met pinten tellen :p |
En wat met die zakdoeken?? :nervous: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
maar da's wel een plaatje dat maanden in uwe sig gestaan heeft ;)
and u didn't get my point |
nee I didn't voor de verandering :gsmile: |
|
|
| CygnusX |
Shocking news! Zorg dat je goed zit voor je deze post leest!
Een IP scan heeft aan het licht gebracht dat een nieuwe en regelmatig postende Beta niet is wie hij/zij zegt te zijn. anke blijkt Toni_D2 te zijn. Omdat Toni_D2 gebanned is en het dus geen dubbele account betreft, ga ik "haar" hiervoor niet bannen. Het zal waarschijnlijk wel duidelijk zijn dat ze geen waarschuwingen meer krijgt.
Ik hoop dat ik met deze post niet teveel vrijgezellen teleurstel ;)
PS: De Taaladviseur is waarschijnlijk geen fake account. |
|
|
| Antony |
| goeike Anke :haha: |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by CygnusX
PS: De Taaladviseur is waarschijnlijk geen fake account. |
whott? :eyespop: |
|
|
|
|