|
De Offtopic Thread #4 (pg. 70)
|
View this Thread in Original format
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Het feit da gij mij lelijk vindt heeft er nix mee te maken Gaytastic. |
Foei foei :( |
|
|
| Bl@ckOut |
| wa is hier gebeurt vanmiddag, der staan ier ineens zoveel topics :conf: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Het feit da gij mij lelijk vind heeft er nix mee te maken Gaytastic. |
Ik ni alleen hoor, geloof me. En uhm, hebde een B-attest gehad voor werkwoorden vervoegen in het 1ste middelbaar ofwa? |
|
|
| Nabistai |
Ik stel voor da we er allemaal inspringen en een ouderwets potje catchen !! :D |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
wa is hier gebeurt vanmiddag, der staan ier ineens zoveel topics :conf: |
^^ simpel:
Mellow_head + Config + Enkele marginale bumps = veel threads |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Tering, krak deroep...
Een heel nieuwe wereld ging net open voor mij :eek: |
hehe ;)
khad da ook eens aan de hand maar ik had men vinger nog op de control toets dus ik wist drekt hoe laat het was :D |
|
|
| djcresto |
| vooral meloenhoofd die den engel probeert uit te hangen vind ik erover :p |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by djcresto
vooral meloenhoofd die den engel probeert uit te hangen vind ik erover :p |
Meh tijd voor nog 'n ban, me dunkt. Bedreigen van mede forum-members om op hun gezicht te slaan...
Nu bon, vanachter aanschuiven aub, we wachten nog allemaal op de pandoering die mellowteef ons ging geven. |
|
|
| Jasperovitsj |
| seg, grow up kiddies. Een beetje onnozelarei van tijd tot tijd is best fun enzo, maar al die van de voorbije 2 weken die ik hier bijgelezen heb... :nervous: :rolleyes: |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
seg, grow up kiddies. Een beetje onnozelarei van tijd tot tijd is best fun enzo, maar al die van de voorbije 2 weken die ik hier bijgelezen heb... :nervous: :rolleyes: |
idd... :rolleyes: yeaaaaaaaaah, leve TA! :clown: |
|
|
| Nabistai |
| Het is misschien een long shot, maar kent iemand toevallig een tof forum/blog in het Spaans? Het mag over vanalles gaan (zolang het een beetje interessant is), want het is vooral voor het Spaans :) Het Spaanse forumgedeelte hier is nogal...dood daarmee :) |
|
|
|
|