|
De Offtopic Thread #4 (pg. 249)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| Deep Flexion - Emotion of The Night iemand een gedacht wanneer die gereleased wordt? |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Insider Live zou wel de max zijn :) |
Euhm, is Kris niet overleden? :o
Ofwel hebben ze mij dat wijsgemaakt :toothless
Olivier is er wel nog, ergens... |
|
|
| Eagle` |
| tering weer een phat Fuseke deze morgen :toocool: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Euhm, is Kris niet overleden? :o
Ofwel hebben ze mij dat wijsgemaakt :toothless
|
Dat zou toch het eerste zijn wat ik ervan hoor. :conf:
En op dj2dj las ik nog in een thread dat hij net een danscafé geopend had. Dus volgens mij hebben ze u inderdaad iets wijsgemaakt :p |
|
|
| domineesje |
| 7uur en geen enkele bakker open :conf: , dat wordt lucht eten =( |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by domineesje
7uur en geen enkele bakker open :conf: , dat wordt lucht eten =( |
is dat niet normaal? :conf:
hier in de buurt gaan de bakkers pas open om 8u - 8u30 |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
is dat niet normaal? :conf:
hier in de buurt gaan de bakkers pas open om 8u - 8u30 |
das wel laat voor een bakker... int stad zijn ze gemakkelijk om half zeven/zeven uur open |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by christina
das wel laat voor een bakker... int stad zijn ze gemakkelijk om half zeven/zeven uur open |
hier in de omstreken komt ge dat toch nergens tegen. Voor zover ik weet zijn de normale openingsuren hier 8u-8u30 (mss hier en daar zelfs pas 9u) |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
hier in de omstreken komt ge dat toch nergens tegen. Voor zover ik weet zijn de normale openingsuren hier 8u-8u30 (mss hier en daar zelfs pas 9u) |
tjah... limburg he:D |
|
|
| Config |
| hier om 6u soms al, maar de meeste die ik ken om half 7 , goed voor als ge naar uw werk moet, nog rap een vers brood of boterkoekske meestekken :tongue2 |
|
|
| domineesje |
Pas open om 7u45 - 08u hier :(, toch laat ze
Zelf de krantewinkel is maar open om 7u45 :eek: , een plaats waar veel werklieden van de Volvo etc. passeren is dat zeker laat... Ik zou niet lang twijfelen om vroeger open te gaan, dito voor dien bakker. |
|
|
| BZRK |
| quote: | | In april schaft Telenet de aparte volumelimiet af voor het versturen van gegevens. Het onderscheid tussen upload- en downloadvolume valt dus weg. Dit betekent dat Telenet-klanten vanaf dan in alle vrijheid bepalen hoe ze het maandelijks inbegrepen volume willen gebruiken. |
http://tik.be/pub/nieuws/telenet_sc...ten_af_in_april
Eindelijk :D |
|
|
|
|