|
De Offtopic Thread #4 (pg. 157)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
vroeger volgde ik datn den tijde van white :)
die 147 ga ik nooit vergeten :eyes: |
|
|
| diddi |
| Weet iemand waar die foto's van Suikerrock zijn gebleven? Er heeft er hier iemand enkele prachtige foto's gepost. Ik vind ze ni direct in de thread en de search engine hier suckt big times... ;) |
|
|
| Progrez |
Nieuws van de dag:
"You can't keep a good label down. After a 3 year hiatus Hooj Choons has announced a full scale return in early 2007. As a taster for the first fully new releases Beatport has some exclusive new mixes and unreleased material. HOOJ137 to HOOJ141 will be exclusively available 1 per week over the upcoming 6 weeks."
http://www.hoojchoons.com/hooj-137.htm#
Terugkeer van één van de beste platenlabels ooit. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Misschien voor de enkelingen die hier snooker volgen:
Hunter loses battle with cancer
Snooker star Paul Hunter has died aged 27 after a battle with cancer.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/oth...ker/6035879.stm
Ben wat aangedaan, Hunter was altijd leuk om te zien spelen en z'n beste jaren moesten nog komen :confused: |
:( sad... was een ware fan, wat een verlies voor het snooker |
|
|
| Real |
http://www.cnn.com
Er is net een klein vliegtuigje in een appartementsblok gevlogen in New York. :-/ |
|
|
| domineesje |
nieuwe rage: vlieg je te pletter tegen een gebouw :p
ik gis maar zowat, maar ik denk dat die piloot, gewoon zelfmoordneigingen had :o |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Real
http://www.cnn.com
Er is net een klein vliegtuigje in een appartementsblok gevlogen in New York. :-/ |
lol die dacht dattie ook een boeing onder z'n gat had ofzo...
Zo zie je maar hoe betrekkelijk de moderne "veiligheid" is... Geweldig hoor, die patriot act...
edit: Iemand in voor een weddenschap? In welk gebouw in Manhattan vliegt over 5 jaar en 1 maand het volgende vliegtuig naar binnen? :D |
|
|
| Loraine |
Allejezus...zag net voordat ik wilde afsluiten in mijn ooghoeken iets stekeligs in de hoek van m'n woonkamer zitten...:eek:
Één of andere dakloze egel dacht de nacht warmpjes bij mij thuis door te brengen. Nog best een hele klus om dat diertje naar buiten te bonjouren..en wat maakt een egel in het nauw bizarre geluiden :nervous:
Leek wel een mini-terriër, zo hard dat joekel gromde! :wtf:
Kan ik eindelijk gaan maffen:) |
|
|
| Dark Apostle |
| Egels zijn veel te schattig voor u eigen goed, laatste keer ik eentje heb gezien is al jaren geleden, maar het was zo geweldig om dat mormeltje te zien rond waggelen op die piep kleine pootjes met daarop zo'n hoop stekels. |
|
|
| Loraine |
| Schattig in de natuur ja, nie in uw huiskamer als ge wilt gaan slapen ;) |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Loraine
Schattig in de natuur ja, nie in uw huiskamer als ge wilt gaan slapen ;) |
en dan nog maar te zwijgen van alle vlooien en teken dat dat diertje bevat :D |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by diddi
en dan nog maar te zwijgen van alle vlooien en teken dat dat diertje bevat :D |
pm |
|
|
|
|