return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 [157] 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
De Offtopic Thread #4 (pg. 157)
View this Thread in Original format
domineesje
vroeger volgde ik datn den tijde van white :)
die 147 ga ik nooit vergeten :eyes:
diddi
Weet iemand waar die foto's van Suikerrock zijn gebleven? Er heeft er hier iemand enkele prachtige foto's gepost. Ik vind ze ni direct in de thread en de search engine hier suckt big times... ;)
Progrez
Nieuws van de dag:


"You can't keep a good label down. After a 3 year hiatus Hooj Choons has announced a full scale return in early 2007. As a taster for the first fully new releases Beatport has some exclusive new mixes and unreleased material. HOOJ137 to HOOJ141 will be exclusively available 1 per week over the upcoming 6 weeks."

http://www.hoojchoons.com/hooj-137.htm#

Terugkeer van één van de beste platenlabels ooit.
Antony
quote:
Originally posted by Transfusion
Misschien voor de enkelingen die hier snooker volgen:

Hunter loses battle with cancer

Snooker star Paul Hunter has died aged 27 after a battle with cancer.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/oth...ker/6035879.stm

Ben wat aangedaan, Hunter was altijd leuk om te zien spelen en z'n beste jaren moesten nog komen :confused:


:( sad... was een ware fan, wat een verlies voor het snooker
Real
http://www.cnn.com

Er is net een klein vliegtuigje in een appartementsblok gevlogen in New York. :-/
domineesje
nieuwe rage: vlieg je te pletter tegen een gebouw :p

ik gis maar zowat, maar ik denk dat die piloot, gewoon zelfmoordneigingen had :o
eieregooie
quote:
Originally posted by Real
http://www.cnn.com

Er is net een klein vliegtuigje in een appartementsblok gevlogen in New York. :-/

lol die dacht dattie ook een boeing onder z'n gat had ofzo...

Zo zie je maar hoe betrekkelijk de moderne "veiligheid" is... Geweldig hoor, die patriot act...


edit: Iemand in voor een weddenschap? In welk gebouw in Manhattan vliegt over 5 jaar en 1 maand het volgende vliegtuig naar binnen? :D
Loraine
Allejezus...zag net voordat ik wilde afsluiten in mijn ooghoeken iets stekeligs in de hoek van m'n woonkamer zitten...:eek:
Één of andere dakloze egel dacht de nacht warmpjes bij mij thuis door te brengen. Nog best een hele klus om dat diertje naar buiten te bonjouren..en wat maakt een egel in het nauw bizarre geluiden :nervous:
Leek wel een mini-terriër, zo hard dat joekel gromde! :wtf:
Kan ik eindelijk gaan maffen:)
Dark Apostle
Egels zijn veel te schattig voor u eigen goed, laatste keer ik eentje heb gezien is al jaren geleden, maar het was zo geweldig om dat mormeltje te zien rond waggelen op die piep kleine pootjes met daarop zo'n hoop stekels.
Loraine
Schattig in de natuur ja, nie in uw huiskamer als ge wilt gaan slapen ;)

diddi
quote:
Originally posted by Loraine
Schattig in de natuur ja, nie in uw huiskamer als ge wilt gaan slapen ;)


en dan nog maar te zwijgen van alle vlooien en teken dat dat diertje bevat :D
domineesje
quote:
Originally posted by diddi
en dan nog maar te zwijgen van alle vlooien en teken dat dat diertje bevat :D


pm
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 [157] 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
Privacy Statement