|
De Offtopic Thread #4 (pg. 156)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by diddi
resolven? |
Wat ik bedoel is dat je kan achterhalen wie de eigenaar van een ip is... Onderwijsinstellingen zitten meestal niet bij een huis- tuin- en keuken-ISP, en derhalve is vaak wel te achterhalen of een ip van een school is of niet.
De opmerking was slechts bedoeld om de suggestie van anke te ontkrachten :p |
|
|
| Zehra |
| vandaag Regi & Linda in de mediamarkt gezien. jammer da ik mn fototoestel nie bijhad :toothless |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Zehra
vandaag Regi & Linda in de mediamarkt gezien. jammer da ik mn fototoestel nie bijhad :toothless |
dat plakt niet op papier :p |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by domineesje
dat plakt niet op papier :p |
Linda wel, maar 't is dat de Regi zijn bakkes heel de foto in beslag neemt. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Xilver
Linda wel, maar 't is dat de Regi zijn bakkes heel de foto in beslag neemt. |
ge zit wel in de buurt Xilver :) |
|
|
| domineesje |
| Ik zie Andy en Thomas hier rondzwerven :D |
|
|
| Xilver |
| I'll alert the media |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Xilver
I'll alert the media |
sms 4040 :p |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by domineesje
dat plakt niet op papier :p |
pakt, ni plakt :p |
|
|
| Belgian Bonzai |
, DPRK heeft getest :( :(
en 't is nog gelukt ook :( :( :( :( :( :( |
|
|
| Transfusion |
Misschien voor de enkelingen die hier snooker volgen:
Hunter loses battle with cancer
Snooker star Paul Hunter has died aged 27 after a battle with cancer.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/oth...ker/6035879.stm
Ben wat aangedaan, Hunter was altijd leuk om te zien spelen en z'n beste jaren moesten nog komen :confused: |
|
|
| Phortastic |
Bah man, kwist niet eens dat hij kanker had :sadgreen:
:mad: :mad: :mad: |
|
|
|
|