|
De Offtopic Thread #4 (pg. 181)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by christina
ze willen op een iets ouder publiek mikken... da bereikt ge naar mijn weten toch ni met een jump-concept |
| quote: | | Alpaerts wil met zijn dancing ook op een "iets ouder publiek" mikken. Zo zal de vip-ruimte voorbehouden zijn voor 30-plussers. In de andere zalen zijn 20-plussers meer dan welkom. |
|
|
|
| christina |
kent gij veel 20-plussers die naar jump luisteren?
als ge naar die "oh" en "complex" toestanden kijkt, ziet ge toch vooral 16-20 jarigen he |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ideaal dus voor de gemiddelde Antwerpenaar :stongue: :haha: |
Ej fristi, dimmen eh moat |
|
|
| Antony |
waar verdien ik dit plots aan? heeft iedereen da, en kunnen we nu dan ook over de 10mb verzenden? |
|
|
| domineesje |
er voor was 't 2mb zeker, was voor 4% gevuld (ong. 1800 mails) hier, precies dat ge die 1000 mb vol krijgt :o
't was mss daardoor dat msn zo strange deed deze week, door deze aanpassingen, alhoewel ik mijn twijfels heb |
|
|
| Antony |
| hiervoor stond ik op 250, ik woon namelijk in de USA :p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Antony
hiervoor stond ik op 250, ik woon namelijk in de USA :p |
ja zoveel was't ... |
|
|
| Antony |
| mjah, Sophia zou ik geen 71 schatten. zijn inderdaad betere kalenders :o |
|
|
| Belgian Bonzai |
Een mens komt thuis van met de vroege 8,5 uur te werken. Niet getreurd: ziedaar een bericht van de geliefde!
 |
|
|
| Antony |
| daar komde wel effe mee toe :p |
|
|
| domineesje |
ocharme BB
das wel een ferme lijst :o
wanneer moet/moogt ge dan slapen? |
|
|
|
|