| domineesje |
whuke komt net terug van opening Deci te Gent
hij hoopte dat ze daar geen R'nB gingen draaien..omstreeks 2 uur was hij terug... drmee wist ik hoe laat het was :o (was zijn maat kwaad dat hij hem in de steek liet :whip: ) (ojo de mensen gingen uit de bol op 50cent)
tis wel een mooie zaak, maar de djskills liggen beneden alle peil : (
maar als uitbater moet ge weten dat ge in 'klein turkije' geen RnB moet draaien dat, dat vraagt om miserie (kijk naar 'the winners') en daar gaat dan je investering...
zo is hij vorige week naar een andere tent geweest in die straat, was hij zo gelukkig dat hij trance (of andere stijlen exp.rnb) hoorde... zei hij tegen de dj, kom bljft dat maar draaien... antwoordt: ik mag dat niet doen, of al 't volk loopt weg :(
leve de slutte muziek zou ik zeggen :nervous: |
|
|