|
De Offtopic Thread #4 (pg. 230)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
, ik ben mijn 5e TA verjaardag vergeten :( |
Damn, de tijd gaat snel :nervous: |
|
|
| Transfusion |
| Man man, het zijn weer de masters (snooker). En in wat voor vorm is Ronnie wel niet :eyespop: Geen woorden voor, echt brilliant snooker dat die man op dit ogenblik produceert. |
|
|
| Dj LPG |
Ik doe mee met een wedstrijdje op J&B en het zou wel leuk zijn moesten jullie mijn voorstel massaal steunen:D
Alle info op deze link
alvast bedankt! |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Ik doe mee met een wedstrijdje op J&B en het zou wel leuk zijn moesten jullie mijn voorstel massaal steunen:D
Alle info op deze link
alvast bedankt! |
done :) |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Ik doe mee met een wedstrijdje op J&B en het zou wel leuk zijn moesten jullie mijn voorstel massaal steunen:D
Alle info op deze link
alvast bedankt! |
iedereen int zelfde kleur gekleed? uw creativiteit is verbijsterend!:p |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Man man, het zijn weer de masters (snooker). En in wat voor vorm is Ronnie wel niet :eyespop: Geen woorden voor, echt brilliant snooker dat die man op dit ogenblik produceert. |
Heb 't ook gezien, hopelijk loopt hij deze keer ni weg :p
Bin 20min ist weer op TV :crazy: |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Bertn
iedereen int zelfde kleur gekleed? uw creativiteit is verbijsterend!:p |
Da staat er nergens bij vermeld;) Tgaat em vooral over de sfeer, wa maakt mij da nu uit hoe de mensen gekleed zijn... |
|
|
| Push2005 |
Done.
Je staat precies wel wat achter op de Zeppelin :D |
|
|
| The_G0dfather |
ook gevote
Mmm wiskey :tongue2
En idd, beetje een achterstand é |
|
|
|
|