return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
De Offtopic Thread #4 (pg. 111)
View this Thread in Original format
Config
quote:
Originally posted by Progrez
C-Dance had rond 99 - 2000 ook zijn grandioze momenten.
Maar dat is nu ook allemaal voorbij.


+1 , jammergenoeg.. ben nog een echte c-dance addict geweest.. toen kon ik c-dance ook nog gewoon ontvangen via de radio, nu al lang niet meer..
wat draaien ze daar nu ook weer tegenwoordig.. van die ordinaire jumptoestanden :(
Push2005
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
ah, is die daarom buitengesmeten, is iets wat ik mij altijd heb afgevraagd want kvond dat die da nie slecht deed :)

als ik mij niet vergis is die daarna terug bij een lokale radiozender in de buurt van Gent begonnen. Ofwel hebben ze dat toen maar gezegd om te verbloemen dat em eigenlijk was buitengegooid :D


haha :D

Het was wel duidelijk dat hij met internet mp3s kwam. Je mocht hem mails sturen met requests hé, en als hij ze niet had had hij ze toevallig wel de volgende week :p
Ik vroeg toen ooit eens Kai Tracid - 4 Just 1 Day aan denk ik; en er zat een skip in het midden van het nummer, exact op dezelfde plaats als de mp3 die ik had :tongue2

Maar hij deed da idd zeker nie slecht... Kvond dat een geweldig programma. Was tussen 22h - 01h ofzo, ik luisterde daar bena elken dag naar :)
Tomorrow Traxx
quote:
Originally posted by Progrez
C-Dance had rond 99 - 2000 ook zijn grandioze momenten.


Memories... Da beat in da traffic Heat met Bjorn van Zundert, My name is Trance met Tony van Dyk :gsmile:
Config
quote:
Originally posted by Tomorrow Traxx
Memories... Da beat in da traffic Heat met Bjorn van Zundert, My name is Trance met Tony van Dyk :gsmile:


indeed , My name is trance :) wuk zalig programma!
Vishnu
quote:
Originally posted by domineesje
hoe noemde (voor jasper me weer corrigeert ;)) die piratenzender?

Dan zal ik het maar doen ;)

hoe heette die piratenzender?

quote:
Originally posted by Progrez
C-Dance had rond 99 - 2000 ook zijn grandioze momenten.

Indeed, hoe content zou ik wel ni geweest zijn toen ik hun derde CD eindelijk in het bezit kreeg met oa Fend - Code Red én DJ Jam-X - Keep It That Way (DJ Gert Trance Mix) én Checkmate - Another World. :wtf:
Push2005
Ik heb nog effe in Van Dale gekeken of het niet Piratezender zou geworden zijn ondertussen, maar helaas... :p

Vishnu blijft de onberispelijke taalmeester :D
Progrez
quote:
Originally posted by Tomorrow Traxx
Memories... Da beat in da traffic Heat met Bjorn van Zundert, My name is Trance met Tony van Dyk :gsmile:

Inderdaad. Eigenlijk waren dat allemaal uitstekende programma's. Met Colin en Tony hadden ze zelfs toppresentatoren in huis. Sinds ze Vince hebben buitengewerkt is het helaas bergaf gegaan. De jaren nadien hadden we nog Marcky in the mix, maar daar bleef het dan ook bij. Er had meer ingezeten. Da weet iedereen die het daar een beetje volgde.
domineesje
quote:
Originally posted by Vishnu
Dan zal ik het maar doen ;)

hoe heette die piratenzender?




wanneer is het dan "noemen"
Jasperovitsj
:stongue:


Hoe moete dat uitleggen, das gewoon taalgevoel :)
djcresto
Rebeltime ftw! :D

Dj LPG
quote:
Originally posted by Vishnu
én Checkmate - Another World. :wtf:


kheb da hier nog op single liggen, aangezien platen nog iets te duur waren voor mij toen :p Wel goe lieke! *legt cd'ke op*
Vishnu
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
:stongue:


Hoe moete dat uitleggen, das gewoon taalgevoel :)

Eigenlijk heel simpel:
noemen = een naam geven aan
terwijl heten gewoon een naam hebben is.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
Privacy Statement