|
De Offtopic Thread #4 (pg. 111)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| quote: | Originally posted by Progrez
C-Dance had rond 99 - 2000 ook zijn grandioze momenten.
Maar dat is nu ook allemaal voorbij. |
+1 , jammergenoeg.. ben nog een echte c-dance addict geweest.. toen kon ik c-dance ook nog gewoon ontvangen via de radio, nu al lang niet meer..
wat draaien ze daar nu ook weer tegenwoordig.. van die ordinaire jumptoestanden :( |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ah, is die daarom buitengesmeten, is iets wat ik mij altijd heb afgevraagd want kvond dat die da nie slecht deed :)
als ik mij niet vergis is die daarna terug bij een lokale radiozender in de buurt van Gent begonnen. Ofwel hebben ze dat toen maar gezegd om te verbloemen dat em eigenlijk was buitengegooid :D |
haha :D
Het was wel duidelijk dat hij met internet mp3s kwam. Je mocht hem mails sturen met requests hé, en als hij ze niet had had hij ze toevallig wel de volgende week :p
Ik vroeg toen ooit eens Kai Tracid - 4 Just 1 Day aan denk ik; en er zat een skip in het midden van het nummer, exact op dezelfde plaats als de mp3 die ik had :tongue2
Maar hij deed da idd zeker nie slecht... Kvond dat een geweldig programma. Was tussen 22h - 01h ofzo, ik luisterde daar bena elken dag naar :) |
|
|
| Tomorrow Traxx |
| quote: | Originally posted by Progrez
C-Dance had rond 99 - 2000 ook zijn grandioze momenten. |
Memories... Da beat in da traffic Heat met Bjorn van Zundert, My name is Trance met Tony van Dyk :gsmile: |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Tomorrow Traxx
Memories... Da beat in da traffic Heat met Bjorn van Zundert, My name is Trance met Tony van Dyk :gsmile: |
indeed , My name is trance :) wuk zalig programma! |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by domineesje
hoe noemde (voor jasper me weer corrigeert ;)) die piratenzender?
|
Dan zal ik het maar doen ;)
hoe heette die piratenzender?
| quote: | Originally posted by Progrez
C-Dance had rond 99 - 2000 ook zijn grandioze momenten.
|
Indeed, hoe content zou ik wel ni geweest zijn toen ik hun derde CD eindelijk in het bezit kreeg met oa Fend - Code Red én DJ Jam-X - Keep It That Way (DJ Gert Trance Mix) én Checkmate - Another World. :wtf: |
|
|
| Push2005 |
Ik heb nog effe in Van Dale gekeken of het niet Piratezender zou geworden zijn ondertussen, maar helaas... :p
Vishnu blijft de onberispelijke taalmeester :D |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Tomorrow Traxx
Memories... Da beat in da traffic Heat met Bjorn van Zundert, My name is Trance met Tony van Dyk :gsmile: |
Inderdaad. Eigenlijk waren dat allemaal uitstekende programma's. Met Colin en Tony hadden ze zelfs toppresentatoren in huis. Sinds ze Vince hebben buitengewerkt is het helaas bergaf gegaan. De jaren nadien hadden we nog Marcky in the mix, maar daar bleef het dan ook bij. Er had meer ingezeten. Da weet iedereen die het daar een beetje volgde. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Dan zal ik het maar doen ;)
hoe heette die piratenzender?
|
wanneer is het dan "noemen"  |
|
|
| Jasperovitsj |
:stongue:
Hoe moete dat uitleggen, das gewoon taalgevoel :) |
|
|
| djcresto |
| Rebeltime ftw! :D |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Vishnu
én Checkmate - Another World. :wtf: |
kheb da hier nog op single liggen, aangezien platen nog iets te duur waren voor mij toen :p Wel goe lieke! *legt cd'ke op* |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
:stongue:
Hoe moete dat uitleggen, das gewoon taalgevoel :) |
Eigenlijk heel simpel:
noemen = een naam geven aan
terwijl heten gewoon een naam hebben is. |
|
|
|
|