|
De Offtopic Thread #4 (pg. 82)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
En motoren hebben een eigen verantwoordelijkheid om gezien te worden, tis niet voor niets dat een motor examen zo anders is dan een auto examen. En dat ze een vierde rijvak uitvinden, och, daar heb ik niet echt hinder van eigenlijk. |
Ik rij der regelmatig toch bena enen af zenne.. naja, da kan ook te maken hebben met bovenstaand probleem. Binnen 3 weken mag ik naar de oogarts :toothless |
|
|
| domineesje |
| niet alle oudjes, ons grootva (72j) rijdt nog steeds op derde vak aan 140 km/uur, alleen zijn bochten nemen staat me niet aan :nervous: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik rij der regelmatig toch bena enen af zenne.. naja, da kan ook te maken hebben met bovenstaand probleem. Binnen 3 weken mag ik naar de oogarts :toothless |
denk dat het nodig is ;) |
|
|
| eieregooie |
Tijd voor een bril Tijgetje? :toothless
Ik moet wel zeggen trouwens, dat inhalende vrachtwagens op rustige tweebaans snelwegen BIJZONDER irritant zijn. De meesten wachten wel netjes to er geen verkeer meer achterop komt, maar sommigen gooien voor je neus nog even de boel op slot :whip: Als t drukker is vin ik het een stuk minder vervelend, dan verlies je toch niet zoveel snelheid.
Oh, en automobilisten moeten eens RECHTS HOUDEN :whip: Vooral diegenen die vinden dat ze toch al hard genoeg gaan! :mad: |
|
|
| eieregooie |
| Mijn pa is ook al een paar jaartjes de 50 gepasseerd maar weet gelukkig ook nog wel wat doorrijden is :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by domineesje
niet alle oudjes, ons grootva (72j) rijdt nog steeds op derde vak aan 140 km/uur, alleen zijn bochten nemen staat me niet aan :nervous: |
RECHTS HOUDEN!!!! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
:toothless |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Tijd voor een bril Tijgetje? :toothless
Ik moet wel zeggen trouwens, dat inhalende vrachtwagens op rustige tweebaans snelwegen BIJZONDER irritant zijn. De meesten wachten wel netjes to er geen verkeer meer achterop komt, maar sommigen gooien voor je neus nog even de boel op slot :whip: Als t drukker is vin ik het een stuk minder vervelend, dan verlies je toch niet zoveel snelheid.
Oh, en automobilisten moeten eens RECHTS HOUDEN :whip: Vooral diegenen die vinden dat ze toch al hard genoeg gaan! :mad: |
kmbeperking bij jullie is 80km/u he
en als ge dan nog een voor u hebt die amper 75 per uur rijdt, is het verdorie moeilijk om erachter te blijven ze ;) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by domineesje
kmbeperking bij jullie is 80km/u he
en als ge dan nog een voor u hebt die amper 75 per uur rijdt, is het verdorie moeilijk om erachter te blijven ze ;) |
Hoe vervelend denk je dat het is als je op een praktisch lege snelweg van 160 naar 80 moet omdat de ene vrachtwagen niet even 2 tellen kon wachten met de ander voorbij te gaan kruipen :/ |
|
|
| Tiger777 |
joa, ma da is na wel eh, 2 camions neffest een, bijzonder irritant.
Geen tijd voor een brilletje, tijd voor mijn oog-lens bij te laten snijden zodat ik geen lenzen meer nodig heb :)
| quote: | | op derde vak aan 140 km/uur |
Die zou dus zwaar op mijn zenuwen werken als hij voor mij zou rijden :confused: :toothless . Ik zeg altijd: "het eerste is 90, het tweede is 130 en het derde is 160". |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hoe vervelend denk je dat het is als je op een praktisch lege snelweg van 160 naar 80 moet omdat de ene vrachtwagen niet even 2 tellen kon wachten met de ander voorbij te gaan kruipen :/ |
is 160 bij jullie niet zwaar strafbaar?:D |
|
|
| Real |
| Ei staat boven de wet. :wtf: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hoe vervelend denk je dat het is als je op een praktisch lege snelweg van 160 naar 80 moet omdat de ene vrachtwagen niet even 2 tellen kon wachten met de ander voorbij te gaan kruipen :/ |
hoe vervelend vind jij het niet om achter een tractor te rijden in de boerekouters?? ga je dan ook niet alles doen om hem voorbij te gaan?
en 160 vind ik niet meer door de beugel kunnen, daarvoor pakken ze je al je rijbewijs af, ale hier dan toch |
|
|
|
|