|
De Offtopic Thread #4 (pg. 320)
|
View this Thread in Original format
| BZRK |
| Lol nice. Ze doen er wel aan door precies, dacht da ze da weer weken gingen rekken. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Lol, den deze wordt dus morgen in de Q-music studio's verwacht want heb het tot bij de laatste 100 kandidaten geschopt :eyes: :D |
Netjes. :) |
|
|
| FUSyke |
| Zijn er hier mensen die naar het autosalon in Frankfurt gaan? |
|
|
| FenixStyle |
| Zoals ik wel verwacht had, heb ik de uiteindelijke selectie van 25 bij Q In Space niet gehaald.. Maar bon het was wel eens leuk om mee te maken :) |
|
|
| DJ Zetski |
Hell!!!!
Ik maar zoeken achter de Drunk thread...
Weten jullie wel welke moeite ik moet doen om deftig te typen? Zit hier dus werkelijk echt niemand meer die graag een pint drinkt??? |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by DJ Zetski
Hell!!!!
Ik maar zoeken achter de Drunk thread...
Weten jullie wel welke moeite ik moet doen om deftig te typen? Zit hier dus werkelijk echt niemand meer die graag een pint drinkt??? |
ik heb gisteravond een pint gedronken :toocool:
het is wel bij 1 pint gebleven, ik kan het mij niet permiteren om er te veel te drinken. Ik moet er om half 6 uit en ik wil ook een beetje fris op het werk aankomen ;) |
|
|
| DJ Zetski |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ik heb gisteravond een pint gedronken :toocool:
het is wel bij 1 pint gebleven, ik kan het mij niet permiteren om er te veel te drinken. Ik moet er om half 6 uit en ik wil ook een beetje fris op het werk aankomen ;) |
lol, zo erg was't eigenlijk nie hoor; ik was gewoon in form :)
ik kon het mij gisteren wel permitteren om er meer dan 1 te drinken want den baas is er nie vandaag dus 't is opt gemak |
|
|
| Devilex |
| Ik heb het afgeleerd van mij te bezatten en dan de pc aan te zetten ;) |
|
|
| DJ Zetski |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ik heb het afgeleerd van mij te bezatten en dan de pc aan te zetten ;) |
dat is nog 't slimste, 'k zal dat ook proberen |
|
|
| FUSyke |
| Partyguide en Partyforum zijn volledig vernieuwd. Ze beginnen met hun forum volledig weer van 0. En ze willen zich toespitsen op een ruimer publiek; niet meer alleen op House, Techno, enz. Dus breng er zeker eens een bezoekje aan en laat ze eens kennismaken met Trance ;) |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Partyguide en Partyforum zijn volledig vernieuwd. Ze beginnen met hun forum volledig weer van 0. En ze willen zich toespitsen op een ruimer publiek; niet meer alleen op House, Techno, enz. Dus breng er zeker eens een bezoekje aan en laat ze eens kennismaken met Trance ;) |
Hmmm nice. Ik ging er wel afentoe eens lezen, maar echt actief was ik er niet aangezien het forum zich toch vooral toespitste op techno, minimal en house.. |
|
|
| Config |
| 2de week op rij in Rotationz , zat net in de auto :D |
|
|
|
|