|
De Offtopic Thread #4 (pg. 38)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by ConFig
er is niet om de minuut iets gepost .. en wtf.. als je probs heb met een
OFF-TOPIC thread, hoe kleinzerig zijt ge dan niet.. de naam is off-topic dus mag et gaan over wat het dan ook maar wil dacht ik?? En als het je niet aanstaat, dan kan je er nog altijd voor kiezen gewoon die topic te skippen
kbegrijp niet wat et probleem is.. daar diende die off-topic thread toch voor dacht ik? |
444 posts op anderhalve dag... Das toch een beetje teveel van het goede... Ik zal de laatste zijn om te critiqueren op gezever, maar tees zit vol inside-jokes blijkbaar. Dit is niet de plaats om dat te doen. Ik bedoel, wij zeveren toch ook niet (naja, zelden dan) meer over 90-euro en broeken scheuren? |
|
|
| domineesje |
| waar is the lord of the off topic :toocool: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Tiger777
444 posts op anderhalve dag... Das toch een beetje teveel van het goede... Ik zal de laatste zijn om te critiqueren op gezever, maar tees zit vol inside-jokes blijkbaar. Dit is niet de plaats om dat te doen. Ik bedoel, wij zeveren toch ook niet (naja, zelden dan) meer over 90-euro en broeken scheuren? |
Zelfs oliverken was maar 10 paginas :D
En toen waren er wel 10 users die meededen ipv 3
14 paginas MSN gezever sucked nogal. Offtopic moet ergens nog ""leesbaar"" blijven. |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by domineesje
waar is the lord of the off topic :toocool: |
Waarschijnlijk weer allerhande obscene inserties met courgettes aan het uittesten ;) :stongue: |
|
|
| _Jedi |
| ^Dan heb ik al een beter gedacht wie het is. :) |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Push2005
14 paginas MSN gezever sucked nogal. Offtopic moet ergens nog ""leesbaar"" blijven. |
En nadien al 5 pagina's geklaag erover :rolleyes: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by MikeVee
En nadien al 5 pagina's geklaag erover :rolleyes: | Da's tenminste interessant om lezen. :cool: |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Tiger777
444 posts op anderhalve dag... Das toch een beetje teveel van het goede... Ik zal de laatste zijn om te critiqueren op gezever, maar tees zit vol inside-jokes blijkbaar. Dit is niet de plaats om dat te doen. Ik bedoel, wij zeveren toch ook niet (naja, zelden dan) meer over 90-euro en broeken scheuren? |
die 444 posts zijn door een heeeel pak members gemaakt, geloof me.. en jah wat moet ge doen als ge naar ge snachts wat naar nature one zit te luisteren.. gewoon stilzitten en zwijgen? Als et toeval dan wil dat et effe wat plezant is op et forum kunt ge toch altijd meedoen? Veel plezanter dan gewoon op je eigen wat luisteren.. Er zaten hier 6 mensen die in de off topic wat hebben zitten posten.. en et is redelijk vroeg op de avond al in gang gestoken door dark apostle.. dan vind ik dat 10 - of 14 hoeveel was et - pagina's nog goed meevalt.. we hebben ons wat geamuseerd, dacht dat dat wel de bedoeling was van een off-topic.. |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Push2005
14 paginas MSN gezever sucked nogal. Offtopic moet ergens nog ""leesbaar"" blijven. |
een off-topic is een topic waarin ge post wat ge wilt.. ge zijt effe aant posten over een onderwerp met een paar members.. als er iemand wil joinen op die moment is da ni moeilijk.. maar wat ge post is dan tussen die members die online zitten op de moment.. Dan begrijp ik niet dat er zoveel mensen zeggen dat een topic 'leesbaar' moet blijven.. Als ge up to date wilt zijn van gezever dan moet je maar de Story in de plek lezen.. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Waarschijnlijk weer allerhande obscene inserties met courgettes aan het uittesten ;) :stongue: |
Howla! U zal de courgette ni zo lasterlijk vernoemen! |
|
|
| Synthesia |
| Wanneer gaan jullie nu eindelijk eens off-topic gaan? :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Push2005
En toen waren er wel 10 users die meededen ipv 3 |
Welke drie dan? Pas op dat je geen mensen tekort doet he :p :D |
|
|
|
|