|
De Offtopic Thread #4 (pg. 160)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| Amai, wat een offers :eyes: |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by domineesje
Klinkt dat niet te mooi om waar te zijn
klik |
wow :eyes:
Kzou zeggen probeer 't eens en laat ons weten of er nog iets achter zit :p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
wow :eyes:
Kzou zeggen probeer 't eens en laat ons weten of er nog iets achter zit :p |
probeer gij! |
|
|
| CygnusX |
www.dreamhost.com is nog zotter.
Als je een coupon code gebruikt, betaal je maar $22.40 voor je eerste jaar bij hen. Je krijgt dan 200gb ruimte, 2000gb bandbreedte per maand en een gratis domeinnaam.
Ik heb ze zelf nog nooit gebruikt, maar ik heb positieve en negatieve reviews gelezen over beiden. |
|
|
| Bl@ckOut |
| 200 GB webspace, en dan al die andere features. Ik snap dus niet dat dat voor zo'n hosting bedrijf rendabel kan zijn voor die prijs he. |
|
|
| domineesje |
| ^zat ook zo te denken, ja mss net omdat er veel volk het interesse voor hebben voor een jaar, en dat de offers niet zo nauw kijken naar hun winstmarge, zal toch een reden moeten hebben he ... |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by CygnusX
www.dreamhost.com is nog zotter.
Als je een coupon code gebruikt, betaal je maar $22.40 voor je eerste jaar bij hen. Je krijgt dan 200gb ruimte, 2000gb bandbreedte per maand en een gratis domeinnaam.
Ik heb ze zelf nog nooit gebruikt, maar ik heb positieve en negatieve reviews gelezen over beiden. |
waar kan je die ervaringen lezen? |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Het is maar een paar % van de gebruikers die meer dan 1% van de capaciteit van hun webspace zal gebruiken. Hiervan maken ze gebruik door veel meer accounts op een server te plaatsen. Dit wordt ook wel "overselling" genoemd.
|
Ja het moest wel zoiets zijn, anders is dat niet doenbaar. |
|
|
| domineesje |
| echt rotdag vandaag, toestraks vernomen dat mijn nonkel overleden is vannacht... 3 op 1 jaar tijd is veel vind ik, en zijn allemaal broers - zus van elkaar :'( |
|
|
| CygnusX |
| Mijn innige deelneming, domi :sadgreen: |
|
|
| diddi |
| Mijn oprechte deelneming Domi! |
|
|
|
|