|
De Offtopic Thread #4 (pg. 224)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
uit de P-magazine:
| quote: | Win een borstvergroting
De tijd dat er een waas van taboe rond borstvergrotingen hing, is voorgoed voorbij. En gelukkig maar. Grotere borsten hebben nog nooit iemand kwaad gedaan, dus waarom er heimelijk over doen? Wij spraken met een specialiste en een tevreden ervaringsdeskundige en raakten zó onder de indruk, dat we besloten om zelf een stel vleesgeworden koplampen te verloten. Ontevreden vrouwen, waag uw kans! |
waar zijn ze toch mee bezig :rolleyes: :p |
|
|
| mrcanon |
| Er staat een enquête op ID&T over z'n evenementen. Massaal invullen dat Tomorrowland een slechte datum geef!!!! :p |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Er staat een enquête op ID&T over z'n evenementen. Massaal invullen dat Tomorrowland een slechte datum geef!!!! :p |
welke datum wilt ge dan? ;) |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Config
welke datum wilt ge dan? ;) |
eind juni of half augustus of half september (vlak na herexamens)
Kweetnie hoe het hier zit, maar ik ben eind juli gewoon altijd op reis door mijn maten die dan congé hebben. Ze kunnen dan maar op reis gaan en zoals ik al gehoord heb ben ik hier niet de enige. |
|
|
| Push2005 |
Ik vind de datum uitstekend :)
Kheb ook de enquête ingevuld. Een jaar lang VIP zou wel nice zijn :D |
|
|
| MikeVee |
| eind juni, half augustus of eind september zijn er ook mensen op verlof die dan niet kunnen komen hé. Goed doen voor iedereen lukt niet. :) |
|
|
| Devilex |
| Het samen programmeren met Werchter ze, het eerste weekend van de vakantie. |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Devilex
Het samen programmeren met Werchter ze, het eerste weekend van de vakantie. |
+1, heb ik ook in die enquête gezet |
|
|
| Devilex |
| Ge moet langer wachten als ge op de "Submit Reply" knop duwt, er zit soms wa vetraging op :o |
|
|
| mrcanon |
Vandaag nog redelijk lang blijkbaar :p
edit: Eigenlijk kunt ge wel goed doen voor iedereen. Laat Tomorrowland het ene jaar plaatsvinden eind juli en andere jaar op datum van Rock Werchter ofzo :)
It's that simple! |
|
|
| Bunz |
tiens, waarom kan ik BZRK nie quoten ?
anyway, khad etzelfde voor als hem: gans moeite aant doen voor die enquete om dan opt eind nen error te krijge :whip: |
|
|
| domineesje |
Weer "gepoept" door DT
People I Used To Know LNQ € 0,99 ==> eerste sec zijn er niet :( :whip: |
|
|
|
|