|
De Offtopic Thread #4 (pg. 236)
|
View this Thread in Original format
| BZRK |
| Waarom noemen ze da eigenlijk "unlimited"? Ik heb ongeveer hetzelfde bij Telenet (expressnet Turbo) en ik kom daar als ik nie oplet dus nie mee toe. |
|
|
| CygnusX |
| Tis te hopen dat Skynet vlug volgt, anders overweeg ik om over te schakelen. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Tis te hopen dat Skynet vlug volgt, anders overweeg ik om over te schakelen. |
Nog een interessante, en naar het schijnt ook goede provider is Dommel
Ikzelf ga ze hier thuis toch doen overwegen om over te schakelen aangezien het downloaden de laatste tijd echt de pan uit swingt... (al drie maanden op rij bijna 15gb over m'n limiet heen :clown: ) |
|
|
| Push2005 |
Tis te hopen dat Skynet vlug volgt, anders overweeg ik om over te schakelen. |
Ik denk dat die, samen met telenet, er alles aan doen om het huidige beleid zo te houden. Beide providers hun netwerken zijn trouwens niet uitgerust om bvb ongelimiteerde download aan te kunnen.
Alleen een massale overschakeling naar zo'n providers als Scarlet zouden schot in de zaak kunnen brengen. Helaas blijven zo'n revoluties uit; want bij telefonie en energiebeheer zitten de meesten ook nog steeds bij belgacom/telenet en electrabel, ondanks de goedkopere concurrentie.
Het wordt aan de andere kant wel eens ferm tijd dat die 10GB opgetrokken wordt :whip: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Nog een interessante, en naar het schijnt ook goede provider is Dommel
Ikzelf ga ze hier thuis toch doen overwegen om over te schakelen aangezien het downloaden de laatste tijd echt de pan uit swingt... (al drie maanden op rij bijna 15gb over m'n limiet heen :clown: ) |
idd dommel, mor bon ik zat al bij scarlet dus ja. Echt geen zin om te beginnen kloten met opzeggen van teen en overschakkelen na tander |
|
|
| CygnusX |
Ik heb vorige week ergens een post gelezen van iemand met inside info van Skynet. Ze zouden aan't onderzoeken zijn of de limiet verhoogd kon worden. Er was sprake van een mogelijke verhoging naar 60gb binnen dit en 6 maanden.
Allemaal speculaties natuurlijk. |
|
|
| Push2005 |
Ik heb vorige week ergens een post gelezen van iemand met inside info van Skynet. Ze zouden aan't onderzoeken zijn of de limiet verhoogd kon worden. Er was sprake van een mogelijke verhoging naar 60gb binnen dit en 6 maanden.
Allemaal speculaties natuurlijk. |
Zou mooi zijn maar het komt niet bepaald geloofwaardig over. Miss is het een of andere upgrade die ze zullen aanbieden waarvoor je wat meer per maand moet betalen. |
|
|
| The_G0dfather |
Ze verdienen wss teveel met hun volumepacks :whip:
10GIG is schandalig |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Morgen om 20u: |
Ch00ned in :) |
|