|
De Offtopic Thread #4 (pg. 81)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by domineesje
stomme automobilisten |
Da is: Camionchauffeurs FTW!
Om een of andere reden heb ik goesting om een rijbewijs C te gaan halen :confused: :conf: |
|
|
| BaRTeZ |
Prima docu inderdaad gisteravond bij Ter Zake. Bedankt overigens voor de link naar de complete film :)
Vanavond laat maar eens naar de herhaling kijken van de nieuwe Ter Zake, over een Fransman die met een zelfde soort film rijk is geworden. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Da is: Camionchauffeurs FTW!
Om een of andere reden heb ik goesting om een rijbewijs C te gaan halen :confused: :conf: |
doen!!! dan ga je weten wat 'de kakkende automobilisten' zitten te kreften over de camionchauffeurs |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by domineesje
doen!!! dan ga je weten wat 'de kakkende automobilisten' zitten te kreften over de camionchauffeurs |
werk nu al een jaar in de haven van Antwerpen, ik heb al zeker 20 keer alles moeten dichtgooien omdat die mannen gewoon niet naar u zien !!!
Ok, ik ga niet veralgemenen, maar het is toch dikwijls hetzelfde liedje hoor!
Er zijn er toch een paar die een cursus afstand inschatten moeten volgen !! :whip: :whip: :whip: |
|
|
| eieregooie |
| alles moeten dichtgooien? |
|
|
| Tiger777 |
| Motos zijn erger als camions vinnek. Die gasten duiken op waar ge het het minste verwacht. Camions, da ziede tenminste. Die gasten zijn even geflipt, da ze vinden tenminste geen 4e rijvak uit op de autostrade. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Motos zijn erger als camions vinnek. Die gasten duiken op waar ge het het minste verwacht. Camions, da ziede tenminste. Die gasten zijn even geflipt, da ze vinden tenminste geen 4e rijvak uit op de autostrade. |
zeker??? dat ze die allemaal zien
leg me dan uit wrm de buurvrouw op de geparkeerde trekker er pal op rijdt en zegt 'oops ik heb die niet zien staan' :nervous: |
|
|
| eieregooie |
Ach guttegut, je hebt die remmen toch niet voor niks :p En als een vrachtwagen te dicht op je zit doe je zelf wat verkeerd volgens mij :toothless
En motoren hebben een eigen verantwoordelijkheid om gezien te worden, tis niet voor niets dat een motor examen zo anders is dan een auto examen. En dat ze een vierde rijvak uitvinden, och, daar heb ik niet echt hinder van eigenlijk. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by domineesje
zeker??? dat ze die allemaal zien
leg me dan uit wrm de buurvrouw op de geparkeerde trekker er pal op rijdt en zegt 'oops ik heb die niet zien staan' :nervous: |
Hahaha :toothless
Als je een vrachtwagen over het hoofd ziet zou je een rijverbod moeten krijgen :p |
|
|
| Tiger777 |
Misschien ziet ze ni goe?
Das e serieus probleem ze, ik wee der alles van. Als ik naar de borden op de autostrade moet kijken, lukt dat ni tenzij ik der bijna pal onder sta, dan pas kank't lezen.
Daarmee dat ik mijzelf altijd naar het derde moet manoevreren, das voor mij het veiligste. :cool:
Ge spreekt over buurvrouw... een oud mens waarschijnlek. Ik vind dat ze rijbewijzen moeten intrekken boven de 45. Ik zie hoe mijn ma rijdt(46jr): verschrikkelijk traag en ik zie hoe mijn pa(42) rijdt: Op weg naar uber-traagheid en irritantheid. :p (ik ga mezelf niet afwegen:p ) |
|
|
|
|