|
De Offtopic Thread #4 (pg. 132)
|
View this Thread in Original format
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ik zou blij zijn als ik terug kon studeren, dan hebde echt een leven, hieeeeeeeeeeeeeeeeeel relaxed, weinig zorgen, veel feesten ... :D |
Behalve als ge leraaropleiding doet aan de KHlim :o
Heb vorig jaar m'n jaar een beetje vergooid, dus 'hieeeeeeeel relaxed' mag het er dit jaar toch niet meer aan toegaan vrees ik ;)
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
daarna oa de polonaise, marco borsate, kreuners, clouseau .. |
Nog maar goed dat het vrijdag was en niet donderdag, anders zou ik nog denken dat ge gewoon in de StudentNights van Versuz terecht waart gekomen :D |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Behalve als ge leraaropleiding doet aan de KHlim :o
|
haha, probeer ma es op de PHL dan, als ge denkt da gij het hard hebt ;) |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by christina
en voor diegenen waarvan dat al een week bezig is?? |
Jij ook succes meis met je tweede week :p |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
deze avond eerste zaalvoetbalwedstrijd gespeeld en jammer genoeg 3-1 verloren. Weer hetzelfde liedje als al vaker is voorgevallen, de eigen (open!!!) kansen gemist en dan op de tegenaanval koud gepakt :( |
en jij bent.. aanvaller? :p |
|
|
| diddi |
| diddi is back from holiday :cool: |
|
|
| anke |
hoi hoi!
goe weekend gehad mannen? |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
deze avond eerste zaalvoetbalwedstrijd gespeeld en jammer genoeg 3-1 verloren. Weer hetzelfde liedje als al vaker is voorgevallen, de eigen (open!!!) kansen gemist en dan op de tegenaanval koud gepakt :( |
klinkt bekend :p |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by anke
hoi hoi!
goe weekend gehad mannen? |
Ja zenne, weekend'je aan de zee! ;) |
|
|
| christina |
het kotleven is duidelijk terug begonnen...
middag eten: Mc donalds om 15u |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
En de toekomst voor de trance is ook alvast verzekerd:
LINK
:p |
Brilliant is het niet, maar voor een prutserke op een middelbare school kan het erdoor + respect voor een dude die trance naar zijn school wil brengen, paar schooloptredens die ik heb gezien waren altijd melige piano-songs van trutten die dachten dat ze een nieuw zangwonder waren. |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by christina
het kotleven is duidelijk terug begonnen...
middag eten: Mc donalds om 15u |
Ge maakt mij jaloers en nostalgisch tegelijk.. :( |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Ge maakt mij jaloers en nostalgisch tegelijk.. :( |
heb ik al verteld da ik op ne minuut van de oude markt op kot zit?:toocool: |
|
|
|
|