|
De Offtopic Thread #4 (pg. 155)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |

met alle respect cygnus, maar uw redenering tart alle logica:) |
|
|
| CygnusX |
Ok dan, omdat jullie het zo lief vragen ;)
Volgens mij haalt het niet veel uit, hij is zo weer terug met een andere fake account. |
|
|
| Xilver |
| That's the way, Benny. De vijs erop! |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Bertn

met alle respect cygnus, maar uw redenering tart alle logica:) |
+1
Maar we weten al langer dat onlogisch redeneren Benny's specialiteit is :p |
|
|
| Phortastic |
| Dit subforum wordt met de dag gayer en gayer met al die fake accounts... |
|
|
| FCB_Fanatic |
kan het niet dat Anke de enorm knappe en geile, doch zeer kinderlijke, zus van Toni_D2 is ? :gsmile:
edit: en als dat zo moest zijn, dan ben ik niet geinteresseerd, ik val niet voor meiden die het IQ van een erwt hebben :toothless |
|
|
| domineesje |
:stongue: :eyes:
*pfuw* en dan nog iemand die mij zo heeft verweten voor dat fake account :whip: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Shocking news! Zorg dat je goed zit voor je deze post leest!
Een IP scan heeft aan het licht gebracht dat een nieuwe en regelmatig postende Beta niet is wie hij/zij zegt te zijn. anke blijkt Toni_D2 te zijn. Omdat Toni_D2 gebanned is en het dus geen dubbele account betreft, ga ik "haar" hiervoor niet bannen. Het zal waarschijnlijk wel duidelijk zijn dat ze geen waarschuwingen meer krijgt.
Ik hoop dat ik met deze post niet teveel vrijgezellen teleurstel ;)
PS: De Taaladviseur is waarschijnlijk geen fake account. |
Well I'll be damned. |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Dit subforum wordt met de dag gayer en gayer met al die fake accounts... |
WORD, SD ftw atm, lol l33t t4lk :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by anke
kan dat als je op dezelfde school zit dat we zelfde ip hebben? |
ip's zijn ook te resolven... |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | | PS: De Taaladviseur is waarschijnlijk geen fake account. |
Maakt da mee :eek:
| quote: | Originally posted by anke
kan dat als je op hetzelfde Psyciatrisch instituut zit dat we zelfde ip hebben? |
Fixed :p
Toni/Anke, zoek misschien eens professionele hulp... |
|
|
|
|