|
De Offtopic Thread #4 (pg. 119)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
verveel me steendood, ben wandelingske gaan doen |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by domineesje
verveel me steendood, ben wandelingske gaan doen |
laat iet wete wanneer ge terug zijt eh |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by domineesje
verveel me steendood, ben wandelingske gaan doen |
werken verdoeme! |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Gladius
laat iet wete wanneer ge terug zijt eh |
Nu, dacht van met broer eens een autotrip te doen, maar die is zo zelfverzekerd :nervous: , dat ik ben uitgestapt...
Heeft al genoeg pletskes gezet :(
Dus wachten tot half twee en dan busje op en naar stad, terraske doen :D |
|
|
| Bertn |
Tis officieel: MIKE staat op de nieuwe ILT compilatie!
met het nr Atractiva - abla nueva! |
|
|
| Loraine |
| ZO ff buiten lunchen :D Niet vooruit te branden vandaag :nervous: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Bertn
Tis officieel: MIKE staat op de nieuwe ILT compilatie!
met het nr Atractiva - abla nueva! |
lol wat een alias :nervous: |
|
|
| Push2005 |
Alba Nueva... Ik vind da een geniaal nummer eigenlijk :p
Mar tzal de meesten wel nie liggen :D |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Push2005
Over sleutelen aan muziek gesproken...
Bezoek eens http://www.dark-e.net/ ; en zoek in die player het nummer "Cold Fever" ... rara welke track dit is :sadgreen: |
'k Heb hem er vriendelijk doch kordaat op gewezen in zijn guestbook, maar hij zegt dat het geen remake is, en dat hij er geen sample van gebruikt heeft. :o |
|
|
| Real |
En om nog eens iets offtopic te posten: ik heb vannacht gedroomd da'k naar een nieuwe editie van Tiesto In Concert in België was geweest. Het was een outdoor versie en er was nog geen 100 man denk ik. En niemand danste, maar hij draaide gelukkig geen hitjes.
:nervous: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Push2005
Alba Nueva... Ik vind da een geniaal nummer eigenlijk :p
Mar tzal de meesten wel nie liggen :D |
Wel ik ook :D, verschiet er zelf van
Ben weg, een terras gaan doen  |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Real
En om nog eens iets offtopic te posten: ik heb vannacht gedroomd da'k naar een nieuwe editie van Tiesto In Concert in België was geweest. Het was een outdoor versie en er was nog geen 100 man denk ik. En niemand danste, maar hij draaide gelukkig geen hitjes.
|
brrrr wat een nachtmerrie =) |
|
|
|
|