return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 [171] 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
De Offtopic Thread #4 (pg. 171)
View this Thread in Original format
dj Elof
Eiergooie, ik koop liever 192 kbps (als de 320 kbps niet beschikbaar is) dan illegaal.

Niet alle muziek is verkrijgbaar in 320 kbps. One example: John Marks - Carnival (club mix), op Dance Tunes verkrijgbaar in 192 kbps, op geen enkele andere MP3 portaal was die in 320 kbps verkrijgbaar (misschien nu wel, maar 't is te zot om 'm twee keer aan te kopen).

Wat ik wel doe is maxi cd's aankopen later. Bijvoorbeeld âme - rej, eerst had ik die op MP3 gekocht, nu lag 'm in music man op cd.

Over die club in mono geluid, laat maar zo... 'k ga hier geen rel starten of de managers op mijn dak krijgen.
Real
quote:
Originally posted by dj Elof
Over die club in mono geluid, laat maar zo... 'k ga hier geen rel starten of de managers op mijn dak krijgen.

Hey zou inderdaad nogal dom zijn om hier namen beginnen te noemen. :)


En als bedroom DJ heb ik zelf ruim voldoende aan 192kbps, maar af en toe gebeurt het wel dat ik op Beatport een 192kbps koop, en een illegaal gedownloade 320kbps op CD brand.
djcresto
Zitten er hier dj's die een beke vanalles (commerciel, r&b, retro, klassiekers, dance, slows) kunnen draaien, beschikken over een installatie en vrij zijn op 11 november. Zoek nog een dj voor een plaatselijk fuifje dan.
Real
http://www.sendspace.com/file/tdtmm4 (275mb, 27m42s)

Filmpje van Tiesto @ Innercity '99, waarin hij sigaretten zit te roken, en da's een heel grappig zicht. :)

Tracklist:
- Tiesto zit in auto
- Tiesto eet pizza met z'n vrienden
- Fire & Ice - Out Of Darkness :eyespop:
- Agnelli & Nelson - El Nino
* naald skipt tijdens z'n overgang, maar Tijs blijft er rustig bij :nervous:
- Kamaya Painters - Endless Wave
- Stray Dog - Mirror
- ID
- Tiesto weent omdat hij eindelijk erkenning krijgt


Over het algemeen een heel fijn filmpje om eens te zien, met zalige tracks. :)
Phortastic
quote:
Originally posted by eieregooie
Niemand kan ontkennen dat vinyl nu ook ingestort is, maar dat maakt het nog geen uitstervend medium. Ik ben er niet van overtuigd dat vinyl dood gaat. Als het wel zo is, so be it. Alleen heb ik nog geen goede beargumentatie gehoord waarom dat zo zeker is. Het is blijkbaar nogal moeilijk aan te tonen. Dus om dan zomaar te roepen dat vinyl een uitstervend medium is vind ik nogal ondoordacht.


http://www.globalunderground.co.uk/...pic.php?t=63086

Check dit maar eens. De zoveelste indicatie, hot news pas van de pers.
Glaniskanis
Totaal mee eens, dit is 100% vers nieuws en dit is een van de grootste voortekenen van het doodgaan van vinyl tot nu toe.
als je checked welke labels hierdoor dood gaan is een enorme waslijst
sommige zullen natuurlijk overleven (denk prolly iets als Alternative Route die het wel haalt) maar het meer dan overgrote deel natuurlijk niet
dj Elof
Allez vooruit, another one bites the dust. Blijkbaar is investeren in muziek een hopeloze zaak geworden. Who will survive...
djcresto
quote:
Originally posted by dj Elof
Who will survive...


Degene die innoveren. Veel firma's hebben te lang gedaan of hun neus bloedde, de andere kant opgekeken als het mp3 fenomeen opkwam...

@ ei. Ik denk dat de economische redenen nog de belangrijkste zijn waarom de vinyl zal verdwijnen.

Steeds minder mensen kopen vinyl. Dus labels moeten prijzen verlagen of krijgen vinyl niet meer verkocht. De volgende oplage zal kleiner zijn waardoor de productiekosten in verhouding stijgen. Hierdoor zal de winstmarge verkleinen of de prijs moet de hoogte in. Hierdoor zullen er dan nog meer mensen vinyl afzweren en uiteindelijk gaan de firma's failliet.

Uiteindelijk zal de vinyl wel blijven bestaan, maar dan als verzamelobject.

Komt erbij dat digitaal, cd allemaal veel handiger is dan een vinylplaat. Dat de kwaliteit van cd of digitale nummers lager is daar gaat 90% van de mensen niets van horen.
djcresto
quote:
Originally posted by dj Elof
Allez vooruit, another one bites the dust. Blijkbaar is investeren in muziek een hopeloze zaak geworden.


Een producer van edm zal zijn geld moeten verdienen met dj gigs. Een artist zal zijn geld moeten verdienen met optredens.

Tis gewoon allemaal evolutie. Maar ipv vast te klampen aan hetgeen was moeten de mensen maar vooruitkijken en de toekomst zo goed mogelijk proberen inschatten.
Eagle`
quote:
Originally posted by dj Elof
Allez vooruit, another one bites the dust. Blijkbaar is investeren in muziek een hopeloze zaak geworden. Who will survive...


mja elof das nu oek niks nieuws meer onder de zone eh, het aantal platenlabels dat nog break-even draaide met hun 12" inch releases de laatste jaren konde denk ik op u 1 hand tellen

dj Elof
'k ga mij toch twee kaderkes aanschaffen om mijn duurzame vinyls van mijn eigen nummertjes te kunnen ophangen, wellicht in het kleinste kamertje van mijn huis ;)
Eagle`
quote:
Originally posted by dj Elof
'k ga mij toch twee kaderkes aanschaffen om mijn duurzame vinyls van mijn eigen nummertjes te kunnen ophangen, wellicht in het kleinste kamertje van mijn huis ;)


de wc :conf: :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 [171] 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
Privacy Statement