|
De Offtopic Thread #4 (pg. 120)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Real
En om nog eens iets offtopic te posten: ik heb vannacht gedroomd da'k naar een nieuwe editie van Tiesto In Concert in België was geweest. Het was een outdoor versie en er was nog geen 100 man denk ik. En niemand danste, maar hij draaide gelukkig geen hitjes.
:nervous: |
Mensen dromen rare dingens :nervous:
Zo ben ik gisteren lijkbleek wakker gekomen |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Bertn
werken verdoeme! |
Ik ben die cijfers beu :( |
|
|
| djcresto |
door omstandigheden in ons nieuw app zullen we daar wss gn telenet kunnen nemen als internet, telefoon en digitale tv provider.
Dus ofwel is het overstappen naar Belgacom
ofwel laten we digitale tv voor wat het is en schakelen we over naar tele2 of scarlet. Heeft er iemand ervaring met die laatste 2 providers? |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Real
'k Heb hem er vriendelijk doch kordaat op gewezen in zijn guestbook, maar hij zegt dat het geen remake is, en dat hij er geen sample van gebruikt heeft. :o |
Lol, ale kom :whip: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Real
'k Heb hem er vriendelijk doch kordaat op gewezen in zijn guestbook, maar hij zegt dat het geen remake is, en dat hij er geen sample van gebruikt heeft. :o |
maar dat is ook een volledig orginele plaat, met volledig eigen inbreng van Dark-E. Totaal niet geript dus ...
als er iemand geript heeft dan is het M.I.K.E.. Hij heeft ook al van Scooter geript dus zal em da nu ook wel gedaan hebben |
|
|
| djcresto |
van vrtnieuws.net
DJ Tiësto met hartklachten in het ziekenhuis
do 21/09/06 - Tijs Verwest, beter bekend als DJ Tiësto, ligt in het ziekenhuis met hartklachten. Hij heeft alle optredens voor de komende dagen afgelast. Volgens de artsen wordt Tijs Verwest weer de oude met de juiste medicijnen en voldoende rust.
De Nederlandse dj kreeg dinsdag last van zijn borst en ademhaling. Hij werd meteen in het ziekenhuis opgenomen. De artsen stelden een virusinfectie vast.
"Hij moet daar nog een aantal dagen blijven ter controle", zegt zijn manager. Voor het overige valt het al bij al mee.
"We wilden natuurlijk meteen weten of hij niet te hard heeft gewerkt, maar daar schijnt het niets mee te maken te hebben.''
Het is nog niet bekend hoelang de herstelperiode zal duren. Zelf denkt DJ Tiësto dat hij snel weer aan de slag zal kunnen. |
|
|
| mellow_head |
| Ah hij leeft nog! |
|
|
| anke |
| dat is van al die bollen die hij slikt :( |
|
|
| Phortastic |
| Fake accounts maken is zooooooooooooooooooo 2005 :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| anke |
of cocaine
pijn aan borst en ademhaling zijn symptomen van cocaine gebruik
ik heb dat op school geleerd :p |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by anke
ik heb dat op school geleerd :p |
Toch nog iets geleerd dan :rolleyes: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | E-Tranny
A person that signs onto a bulletin board as a member of the opposite sex to trick other members into falling in love. Often this entails using false photos and massive attention whoring. Since this person is protraying themselves as the opposite sex, they must be refered to as the sex they are protraying.
Krysta_101 is a hardcore e-tranny, she loves the cock.
|
 |
|
|
|
|