return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 [120] 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
De Offtopic Thread #4 (pg. 120)
View this Thread in Original format
domineesje
quote:
Originally posted by Real
En om nog eens iets offtopic te posten: ik heb vannacht gedroomd da'k naar een nieuwe editie van Tiesto In Concert in België was geweest. Het was een outdoor versie en er was nog geen 100 man denk ik. En niemand danste, maar hij draaide gelukkig geen hitjes.


:nervous:



Mensen dromen rare dingens :nervous:
Zo ben ik gisteren lijkbleek wakker gekomen
domineesje
quote:
Originally posted by Bertn
werken verdoeme!


Ik ben die cijfers beu :(
djcresto
door omstandigheden in ons nieuw app zullen we daar wss gn telenet kunnen nemen als internet, telefoon en digitale tv provider.

Dus ofwel is het overstappen naar Belgacom

ofwel laten we digitale tv voor wat het is en schakelen we over naar tele2 of scarlet. Heeft er iemand ervaring met die laatste 2 providers?
domineesje
quote:
Originally posted by Real
'k Heb hem er vriendelijk doch kordaat op gewezen in zijn guestbook, maar hij zegt dat het geen remake is, en dat hij er geen sample van gebruikt heeft. :o


Lol, ale kom :whip:
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Real
'k Heb hem er vriendelijk doch kordaat op gewezen in zijn guestbook, maar hij zegt dat het geen remake is, en dat hij er geen sample van gebruikt heeft. :o


maar dat is ook een volledig orginele plaat, met volledig eigen inbreng van Dark-E. Totaal niet geript dus ...

als er iemand geript heeft dan is het M.I.K.E.. Hij heeft ook al van Scooter geript dus zal em da nu ook wel gedaan hebben
djcresto
van vrtnieuws.net

DJ Tiësto met hartklachten in het ziekenhuis
do 21/09/06 - Tijs Verwest, beter bekend als DJ Tiësto, ligt in het ziekenhuis met hartklachten. Hij heeft alle optredens voor de komende dagen afgelast. Volgens de artsen wordt Tijs Verwest weer de oude met de juiste medicijnen en voldoende rust.

De Nederlandse dj kreeg dinsdag last van zijn borst en ademhaling. Hij werd meteen in het ziekenhuis opgenomen. De artsen stelden een virusinfectie vast.

"Hij moet daar nog een aantal dagen blijven ter controle", zegt zijn manager. Voor het overige valt het al bij al mee.

"We wilden natuurlijk meteen weten of hij niet te hard heeft gewerkt, maar daar schijnt het niets mee te maken te hebben.''

Het is nog niet bekend hoelang de herstelperiode zal duren. Zelf denkt DJ Tiësto dat hij snel weer aan de slag zal kunnen.
mellow_head
Ah hij leeft nog!
anke
dat is van al die bollen die hij slikt :(
Phortastic
Fake accounts maken is zooooooooooooooooooo 2005 :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
anke
of cocaine
pijn aan borst en ademhaling zijn symptomen van cocaine gebruik

ik heb dat op school geleerd :p

Xilver
quote:
Originally posted by anke
ik heb dat op school geleerd :p


Toch nog iets geleerd dan :rolleyes:
Eagle`
quote:
E-Tranny

A person that signs onto a bulletin board as a member of the opposite sex to trick other members into falling in love. Often this entails using false photos and massive attention whoring. Since this person is protraying themselves as the opposite sex, they must be refered to as the sex they are protraying.

Krysta_101 is a hardcore e-tranny, she loves the cock.



CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 [120] 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
Privacy Statement