|
De Offtopic Thread #4 (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
| ff zonder dollen, ik ga ns maffen. Kval zo om van de slaap :nervous: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by ConFig
de muziek zeker :) maar in schoon gezelschap lopen is soms zelfs plezanter :happy2:
maar ja.. amazing line-up en dan nog op de beach :( al waar ik eigenlijk van droomde en dat ga ik nu missen verdoeme :mad: |
Waarom ga je t missen? |
|
|
| ConFig |
een echte slavendrijver dat eitje :toothless
en loraine komt weer achter , maar verwijten kan je haar ook niet doen, als vrouw zijnde is dat normaal |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Loraine
ff zonder dollen, ik ga ns maffen. Kval zo om van de slaap :nervous: |
:( |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Waarom ga je t missen? |
eerste herexamen 2 dagen later.. en kheb er jammergenoeg een heleboel |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by ConFig
en loraine komt weer achter , maar verwijten kan je haar ook niet doen, als vrouw zijnde is dat normaal |
:eyes:
Geen homograppen, maar wel vrouwonvriendelijk :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by ConFig
eerste herexamen 2 dagen later.. en kheb er jammergenoeg een heleboel |
Das twee dagen later pas he :p |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Heb jij niet nog wat mooie exen kiekjes voor ons? :D
Foute dokter ofzo :tongue2 |
K.U..... :whip: die gaik dus NIET (hier) posten ! In tegenstelling tot Wouter, hou ik graag mijn prive-leven buiten de fora-posts :o |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by eieregooie
:eyes:
Geen homograppen, maar wel vrouwonvriendelijk :p |
als ze men type niet zijn dan mag dat :o , sorry loestje :toothless
en omgekeerd ook niet denkek ^^ alhoewel, ik ben jonger dan haar ; das gevaarlijk :haha: |
|
|
| eieregooie |
K.U... ?
En pm dan? :D |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Loraine
K.U..... :whip: die gaik dus NIET (hier) posten ! In tegenstelling tot Wouter, hou ik graag mijn prive-leven buiten de fora-posts :o |
ik ook liever hoor.. maar jullie vroegen er zo naar.. drm doek die foto's ook weer weg ;) |
|
|
| eieregooie |
| lijkt wel alsof jullie wat te verbergen hebben :p |
|
|
|
|