|
De Offtopic Thread #4 (pg. 291)
|
View this Thread in Original format
| Config |
haha , das echt gek :crazy: |
|
|
| Antony |
Twas vandaag examendag praktijk na woensdag de theorie te hebben gedaan van een Hoger Redder cursus. Zonder herexamen mag je mij vanaf nu aanspreken als Hoger Redder Antony :D
Wa ni automatisch wilt zeggen dak nu aan de kant van een zwembad ga staan hoor. Misschien voor een jaartje wel ofzo om da eens te proeven, maar denk dat dat vrij saai werk is. Maar zullen wel zien. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Antony
Twas vandaag examendag praktijk na woensdag de theorie te hebben gedaan van een Hoger Redder cursus. Zonder herexamen mag je mij vanaf nu aanspreken als Hoger Redder Antony :D
Wa ni automatisch wilt zeggen dak nu aan de kant van een zwembad ga staan hoor. Misschien voor een jaartje wel ofzo om da eens te proeven, maar denk dat dat vrij saai werk is. Maar zullen wel zien. |
Nice :)
Ik heb 3j geleden Zeeredder gedaan (voor als jobstudent). Dit jaar verviel dat diploma en moest een recyclage gebeuren. Dat was enkele uren geleden.De zwemmodules waren geen probleem maar kben wel geflest op reanimatie :( ... vrijdag opnieuw. |
|
|
| Antony |
reanimatie, vooral kalmte bewaren zeker en alle stapkes aflopen en juiste keuzes maken, ma ge kennet wel zeker :) da lukt u vrijdag beslist.
redder aan zee, nemen ze daar enkel studenten voor aan die een vaste crew vervolledigen of hoe gaat dat in zijn werking? ben geen student meer, dusjah. maar zou dat voor deze zomer misschien nog wel zien zitten :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Antony
reanimatie, vooral kalmte bewaren zeker en alle stapkes aflopen en juiste keuzes maken, ma ge kennet wel zeker :) da lukt u vrijdag beslist.
redder aan zee, nemen ze daar enkel studenten voor aan die een vaste crew vervolledigen of hoe gaat dat in zijn werking? ben geen student meer, dusjah. maar zou dat voor deze zomer misschien nog wel zien zitten :) |
Nee, is nie voor studenten alleen; maar wordt doorgaans wel ingevuld door studenten. Probleem is wel dat een brevet hoger redder er niet mee compatibel is. Ik mag bvb ook niet in een zwembad staan; het zijn 2 andere opleidingen... Het praktisch gedeelte van zeeredder is ook een tikkeltje zwaarder denk ik; en in de theorie zitten ook wat hoofdstukken ivm met stromingsleer enzo.
Het opleidingscentrum daarvoor is helaas enkel maar in West-Vlaanderen. |
|
|
| Antony |
| damn, swel wa ver inderdaad... zal nog wel zien dan, merci |
|
|
| FCB_Fanatic |
zodadelijk om 18u de laatste zaalvoetbalmatch van het seizoen.
Ben wel blij dat het bijna gedaan is, het was de laatste weken niet zo leuk meer. We hebben iedere week een tekort aan spelers en moeten eigenlijk iedere week krasselen om 5 man op het veld te krijgen. En qua resultaten was het (o.a. door dat tekort) ook nie zo geweldig meer.
Het zal afwachten worden of we er volgend jaar nog mee doorgaan. We hebben voor volgend jaar wel al ene nieuwe speler, maar kunnen er best nog een aantal gebruiken. Als we die niet vinden kunnen we er het best mee stoppen denk ik want een jaar zoals dit is niet leuk. Ik zou het natuurlijk wel jammer vinden als we zouden stoppen :( |
|
|
|
|